Hallo,
Ik ben 1 van de mede-beheerders van het meerlingenforum. Paul is eventjes weekendje weg maar wij puzzelen gewoon verder

.
Volgens mij staan de permissies wel goed ingesteld. Alle gebruikers hebben op alle forums/rubrieken de optie 'standaardtoegang' en bij de permissierol 'standaard toegang' staat ingesteld oa dat forum te lezen is, berichten geplaatst mogen worden.
De diverse forums met de rubrieken daaronder zijn wel te zien als je op de index-pagina van het forum staat. Je ziet dan ook melding van het aantal topics, laatste posting etc. Echter, klik je op een rubriek dan krijg je geen lijst met topics te zien en staat er "er zijn geen onderwerpen in deze rubriek". Als er sprake is van te weinig/verkeerde rechten krijg je volgens mij de melding "U heeft geen rechten voor deze rubriek".
Ik hoop hiermee het probleem wat duidelijker te hebben geschetst. Persoonlijk neig ik meer naar het idee dat er iets niet goed zit met de koppeling naar de database dan een permissie-probleem, maar ik zeg er ook bij dat Paul het technische installatie beheerd en ik me met de anderen meer bezig houdt met het beheerdersgedeelte, dus wie ben ik ?
Heeft iemand nog een briljante ingeving ?