Fatal error na lange PB

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Raimond van Mouche

Fatal error na lange PB

Bericht door Raimond van Mouche » 25 mei 2009, 20:08

• Adres van je forum: http://http://osxmobile.nl/forum/
    Event. modificaties op je forum: -
    Wanneer ontstond het probleem? Bij het verzenden van een nieuw (lang) pb bericht.
    phpBB versie: 3.0.4

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Net geïnstalleerd + achtergrond gewijzigd.
    Wat is het probleem?
    Bij het verzenden van een PB van ongeveer 17 regels kreeg ik een fatal error, deze lijkt op viewtopic.php?f=40&t=43840 maar is iets anders.

Fatal error: Allowed memory size of 16777216 bytes exhausted (tried to allocate 1966080 bytes) in /home/kwb9043/public_html/osxmobile.nl/forum/includes/utf/data/utf_compatibility_decomp.php on line 2
Het forum is niet van mij, ik post het topic ik / de admin reageert op de reacties.

Pascal
Contacteer:

Re: Fatal error na lange PB

Bericht door Pascal » 26 mei 2009, 07:39

Hierbij moet je bij je host zijn, vraag om meer php geheugen want je hebt er teweinig ;)
Laatst gewijzigd door Derky op 27 mei 2009, 07:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topic hijack gesplitst naar t#50649
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
You cut me open

EelkeB

Re: Fatal error na lange PB

Bericht door EelkeB » 29 mei 2009, 07:31

16 MB is te weinig om phpBB fatsoenlijk te kunnen draaien, volgens mij wordt minimaal 64 MB aangeraden. Je kunt eventueel als tussenstap nog 32 MB proberen. Waarschijnlijk is dit inderdaad iets dat alleen je host kan aanpassen.
Dutch Open Projects
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail

Gesloten