probleem met IE8?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
ook hier

probleem met IE8?

Bericht door ook hier » 10 mei 2009, 20:04

• Adres van je forum: http://www.bodemvondstenwereld.nl
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie: 3.0.2

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?
..
Een van de leden van ons forum gebruikt internet explorer 8 en ziet dan de knop niet om foto's toe te voegen. In internet explorer7 (en firefox) zie je die button wel.

Wat kan de oorzaak zijn??

Pascal
Contacteer:

Re: probleem met IE8?

Bericht door Pascal » 11 mei 2009, 07:31

De cache van IE 8 proberen te legen?
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
You cut me open

ook hier

Bericht door ook hier » 11 mei 2009, 10:35

zou het dan zo simpel zijn?? Ik zal het hem doorgeven. Dank voor je snelle antwoord!

ook hier

Bericht door ook hier » 11 mei 2009, 21:28

Cache schijnt te zijn geleegd. Het probleem schijnt daarmee niet te zijn opgelost. Ik heb zelf geen internet explorer meer dus kan het ook niet reproduceren.
Op mijn forum zie ik meerdere mensen inmiddels met IE 8 posten. Dus moet het een setting zijn van die ene persoon die de fout veroorzaakt.
nu las ik op internet een beetje over ie8 ik las dit onder andere:

Een andere nieuwe optie die de privacy van de gebruiker beschermt is InPrivate Blocking. Deze zorgt er voor dat er zo min mogelijk informatie wordt achtergelaten bij websites die bezocht worden.

Zou zoiets inschakelen dit probleem kunnen veroorzaken?

Derky
Contacteer:

Bericht door Derky » 12 mei 2009, 21:57

Ik heb het net getest met IE8 mét en zonder InPrivate browsing en ik heb geen problemen.
Update ook naar de laatste versie (nu 3.0.4) wellicht dat het dan opgelost is.

In de aankomende versie wordt ook iets gefixed bij de textarea van het posting scherm(Bug #43305) ik weet alleen niet of dit ook gerelateerd is aan dit probleem.

ook hier

Bericht door ook hier » 14 mei 2009, 12:25

Dank voor jouw antwoord Derky.

Ik zal degene die voor ons altijd de updates uitvoert vragen weer eens tijd voor ons te maken. inprivate blocking had ik ook al geprobeerd op een pc waarop wel IE8 is geinstalleerd, maar veroorzaakte bij mij ook niet het probleem :evil: .
vooralsnog lijkt het te blijven bij een van onze forumleden. dus ongetwijfeld is het een setting aan zijn kant. Ben alleen razend benieuwd naar welke setting het kan zijn.
als ik er nog achter komt plaats ik het hier!

Gesloten