[split] forum indelen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
lobke

[split] forum indelen

Bericht door lobke » 12 mei 2009, 15:30

beste mensen..

ik heb het forum www.sweetdogs.nl die draaid nu niet op php voor heen wel gedaan. maar omdat ik toch niet zo tevreden ben over waar die nu mee draaid wil ik weer terug na php.
en ik had nog een ouwde domein naam waar we niks mee deden, dus ben ik gister avond begonne met het instaleren van phpbb3.x dat is allemaal gelukt met wat hulp..
maar nu benik de hele dag al bezig met proberen wat hier boven als het 1e werdt beschreven.
heb al wel 10x alles geporbeert in te zetten ,en weer verwijdert maar wilt niet zo als ik wil..en ik wil het zo netjes hebben als op me ouwde forum..
meschien is het heel simpel iets en ben ik erg blond. maar ik hoop dat iemand me hier kan helpen want zo kom ik er niet uit.. bedankt voor de hulp al vast

Jim
Contacteer:

Re: [split] forum indelen

Bericht door Jim » 12 mei 2009, 16:35

Onderwerp gesplitst van het andere onderwerp, en gesloten. Aangezien je zelf al een nieuw onderwerp hebt aangemaakt, gaan we hier verder: viewtopic.php?f=40&t=50540
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Gesloten