Heb iemand mod gemaakt.
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Heb iemand mod gemaakt.
Hmm, gister heeft iemand een mod geinstaleerd en totaal zijn er 2 geinstaleerd. Pascal, kan jij alsjeblieft even kijken? Want als ik herstel, dan zijn me mod's toch weg? * Die gister zijn geinstalleerd door Masterbas
Welke Mods?
Ligt eraan hoe je herstelt, als je de database backup terugplaats van voor de installatie van die 2 MODS, heb je kans op sql errors, (tabbel niet gevonden etc), Plaats je een verse phpbb3 installatie van hier dan overschrijf je alle bestanden, en dan zijn de edits weer weg.
Heb je wel een backup van de bestanden voordat die 2 MODs geinstaleerd waren? (ftp en database?) En kwam dit probleem al voordat die 2 MODs geinstaleerd waren?
Ligt eraan hoe je herstelt, als je de database backup terugplaats van voor de installatie van die 2 MODS, heb je kans op sql errors, (tabbel niet gevonden etc), Plaats je een verse phpbb3 installatie van hier dan overschrijf je alle bestanden, en dan zijn de edits weer weg.
Heb je wel een backup van de bestanden voordat die 2 MODs geinstaleerd waren? (ftp en database?) En kwam dit probleem al voordat die 2 MODs geinstaleerd waren?
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
You cut me open
Toen had ik nog geen mensen mod gemaakt. Wilt u er alsjeblieeeeeft even naar kijken? Ik snap er geen bal van.
Van wanneer is de ftp/database backup?
You cut me open
You cut me open
http://www.imgdumper.nl/uploads/49f42f9 ... tled23.png
Ik wil eigelijk niet dat iedereen ze berichten kwijt is, en dat me modificatie's weg zijn. Want eerder is al een chat geinstalleerd.
Ik wil eigelijk niet dat iedereen ze berichten kwijt is, en dat me modificatie's weg zijn. Want eerder is al een chat geinstalleerd.
berend moet moderator worden neem ik aan?
Zet hem dan als standaard van de groep,
over de VIP groep, zet hem dan voor de groep gegristreerde gebruikers als standaard,
over de VIP groep, zet hem dan voor de groep gegristreerde gebruikers als standaard,
You cut me open
You cut me open
1. Nee MarkPascal schreef:berend moet moderator worden neem ik aan?
2, Staat hij al, had ik al eerder gedaan.
Pascal heeft alles nagekeken, en het was oke? Dus heeel vaag!
Forum opnieuw geinstalleerd. Dus moeten de mod;s opnieuw worden geinstalleerd.
EDIT// Het komt toch door het chat script!
EDIT// Het komt toch door het chat script!