- Adres van je forum: http:// niet nodig
Event. modificaties op je forum: geen
Wanneer ontstond het probleem? niet
phpBB versie: 3.0.2
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? niks
Wat is je vraag? Ik heb op http://wiki.phpbb.nl/Reclame_in_phpBB3 reclame gezien maar ik wil dat de reclame afwisseld en een aantal vieuws krijgt en dan uitgaat. Hoe kan dit ?
Reclame rondgaan
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
- Contacteer:
Reclame rondgaan
Re: Reclame rondgaan
Ik weet niet of dat met een mod kan lukken.
Ikzelf gebruik de software www.openx.org
Dit is ook gratis software en werkt perfect op mijn forum
Ikzelf gebruik de software www.openx.org

-
- Contacteer:
En dat is .. iets all mollie microads ?Tazmanian schreef:Ik weet niet of dat met een mod kan lukken.
Ikzelf gebruik de software http://www.openx.org
Hoe installeer ik het ?
Je hebt nu al meerdere malen het woord Mollie laten vallen, maar wat in godsnaam is Mollie?
... Maar ik modereer (nog) niet.
-
- Contacteer:
Ken je eurobellen ?Bee schreef:Je hebt nu al meerdere malen het woord Mollie laten vallen, maar wat in godsnaam is Mollie?
Mollie is een sorot eurobellen maar dan voor ideal bellen sms en wallie.
Meer informatie is telezen op www.mollie.nl
http://www.openx.org/en/supportremcoboy1479 schreef: En dat is .. iets all mollie microads ?
Hoe installeer ik het ?
daar staat alles netjes uitgelegd.
-
- Contacteer:
Ik heb wat gelezen maar hoe voeg ik banners toe ?Tazmanian schreef:http://www.openx.org/en/supportremcoboy1479 schreef: En dat is .. iets all mollie microads ?
Hoe installeer ik het ?
daar staat alles netjes uitgelegd.
Waar moet ik het uploaden ?
Verdien ik er wat mee of wat ?
Wat heb je gelezen dan, de titel?
OpenX is een systeem waarmee je banners die je zelf invoert kunt laten rouleren, met parameters die je zelf kunt aangeven (max. aantal vertoningen, verspreid over bepaalde periode, etc). Lees de "getting started" en "using OpenX".
Verder lijkt het me niet dat hier support gegeven moet worden over OpenX.

OpenX is een systeem waarmee je banners die je zelf invoert kunt laten rouleren, met parameters die je zelf kunt aangeven (max. aantal vertoningen, verspreid over bepaalde periode, etc). Lees de "getting started" en "using OpenX".
-
- Contacteer:
Ok en kan het betaald ?Ger schreef:Wat heb je gelezen dan, de titel?![]()
Hoe voeg ik toe ?
Advertenties zijn toch altijd betaald?remcoboy1479 schreef:Ok en kan het betaald ?Ger schreef:Wat heb je gelezen dan, de titel?![]()
Hoe voeg ik toe ?

Het is heel simpel: jij krijgt een code voor advertenties van je adverteerder, die code zet je in OpenX met de parameters zoals vernoemd. In je templates geef je aan waar je de advertenties wil tonen.
Verder: LEES DE INFORMATIE DIE OPENX JE GEEFT.
-
- Contacteer:
werkt dit goed in phpbb 3.0.2. ?Ger schreef:Advertenties zijn toch altijd betaald?remcoboy1479 schreef:Ok en kan het betaald ?Ger schreef:Wat heb je gelezen dan, de titel?![]()
Hoe voeg ik toe ?
Het is heel simpel: jij krijgt een code voor advertenties van je adverteerder, die code zet je in OpenX met de parameters zoals vernoemd. In je templates geef je aan waar je de advertenties wil tonen.
Verder: LEES DE INFORMATIE DIE OPENX JE GEEFT.
Moet ik dan niet alles in de pagina zelf zetten of hoe werkt dit ?
Ik geef het op...
Je hebt het langer volgehouden dan ik 

-
- Contacteer:
-
zou je dit misschien met de rest willen delen ??remcoboy1479 schreef:Ik heb het al bedankt iedereen.
Alvast bedankt.
Sander
Graag geen topic van meer als een maand oud bumpen, maar een nieuw topic openen. Bedankt.