- Adres van je forum: http://www.ajaxtalk.nl
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem?
phpBB versie: 3.0.4
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
Wat is het probleem?
Raymon
Schakel bericht controle in:
Als "ja" is ingesteld, hebben de gebruikers de gelegenheid om hun nieuwe berichten te controleren voor het plaatsen, op berichten die tijdens het plaatsen zijn geplaatst door andere gebruikers. Dit schakelt het zogenaamde chatten in de forums uit.
Gebruik liever daar de3.5 Het bumpen (omhoog brengen) van een onderwerp is binnen 24 uur niet toegestaan en helemaal niet na 14 dagen tenzij het een goede reden betreft. #
Hoi Raimon, niet dat ik een discussie aan wil gaan over jullie regels (maar ik doe het dus toch), ik denk alleen dat jullie 'bumpen' wat te streng definieren. In mijn ogen is 'bumpen' informatie loze posts plaatsen om inderdaad je topic omhoog te krijgen. Echter, in dit geval geef ik een oplossing voor een probleem (dat ik zelf heb gepost). Als ik dit had gewijzigd had niemand geweten dat ik al de oplossing had gevonden. Mensen zouden voor mij bezig kunnen zijn voor niets. Dat vind ik geen bumpen en zelf zou ik dat op m'n eigen forum hoogst irritant vinden. Zelfs gisteren in het andere topic dat ik heb geopend vind ik niet dat het 'bumpen' betreft aangezien ik informatie toevoeg aan mijn topic. Andere mensen kunnen niet zien dat ik informatie toevoeg als ik mijn bericht wijzig.Raimon schreef:Beste raymon,
Volgens onze algemene voorwaarden is het niet toegestaan om zomaar je onderwerp te bumpen ;
Gebruik liever daar de3.5 Het bumpen (omhoog brengen) van een onderwerp is binnen 24 uur niet toegestaan en helemaal niet na 14 dagen tenzij het een goede reden betreft. #knop voor, dank uw zeer voor de medewerking
Ik heb je berichten samengevoegd.
- Raimon