Gebruikersstijl wijzigen.

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
stephan.h

Gebruikersstijl wijzigen.

Bericht door stephan.h » 28 mar 2009, 11:16

• Adres van je forum: http://www.stuff4all.nl/havefun
    Event. modificaties op je forum: Extra smilies en stijlen.
    Wanneer ontstond het probleem? Gisteren
    phpBB versie: 3.0.4

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Niets in de codering.
    Wat is het probleem?
Ik heb twee nieuwe stijlen geïnstalleerd en die kan ik via de admin gewoon kiezen en dan werken ze perfect.
Hoewel er geen NL imagesets bijzaten heb ik de Engelse gekopieerd en hernoemd naar nl(in de admin geeft ie dat ook aan)
Echter kan ik als gebruiker geen stijl kiezen.
Ik heb ook de reeds geïnstalleerde stijlen gedeactiveerd en alleen Subsilver en Prosilver actief gelaten.
Maar helaas kan ik dan nog niets als gebruiker kiezen.

Ik heb niets aan gebruikers permissies veranderd o.i.d en op andere fora kan het wel op deze manier.

Wie weet wat er mis gaat?

Overigens zijn de stijlen 3.0.4 compatible.

Alvast Bedankt!

..

Jim
Contacteer:

Re: Gebruikersstijl wijzigen.

Bericht door Jim » 28 mar 2009, 11:21

Als je in je Beheerderspaneel onder Instellingen forum de optie "Overschrijf gebruikersstijl" op Nee hebt staan, zouden gebruikers in hun gebruikerspaneel een stijl moeten kunnen kiezen die je geinstalleerd hebt.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

stephan.h

Re: Gebruikersstijl wijzigen.

Bericht door stephan.h » 28 mar 2009, 11:37

Hartstikke bedankt! Dit werkt!

Gesloten