Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
jemme
-
Contacteer:
Bericht
door jemme » 26 mar 2009, 14:26
- Adres van je forum: http://www.roadsterclub.be
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem?
phpBB versie: 3.0.4
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
Wat is het probleem?
Mijn forum wordt geaccessed via
http://www.roadsterclub.be maar staat eigenlijk op
http://www.anthonis-kestens.be/forum. De eerste URL linked gewoon naar deze locatie. Probleem is nu dat alle links die bv in de forum mails staan niet roadsterclub.be tonen maar anthonis-kestens.be
Kan ik dat aanpassen? Zodat het altijd roadsterclub.be toont overal?
Bedankt.
-
EelkeB
Bericht
door EelkeB » 27 mar 2009, 11:50
Als het goed is kun je ergens de URL van de server "forceren" in de admin panel (normaal bepaald hij die automatisch).
-
jemme
-
Contacteer:
Bericht
door jemme » 27 mar 2009, 12:59
Heb ik nu even gedaan, eens kijken wat het effect op de cookies is.
Goed ik ben halverwege... elke mail die het forum verstuurd geeft nu de juiste URL weer.
Wat ik nu nog graag zou willen is dat als ik over een link hoover, dat de URL die onderaan door de browser wordt weergegeven ook roadsterclub is en niet meer anthonis-kestens.
Mogelijk?
-
Paul
- Beheerder

-
Contacteer:
Bericht
door Paul » 27 mar 2009, 13:45
Graag niet dubbelposten, maar je vorige bericht aanpassen. Ik heb je posts nu samengevoegd.
Verder is dit zonder grote hacks niet mogelijk. In Plaats van allerlei hacks toe te passen kan je beter gewoon een fatsoenlijke hosting voor het domein nemen en het daarop hosten.
-
jemme
-
Contacteer:
Bericht
door jemme » 27 mar 2009, 13:53
Bedankt voor je antwoord. Ik heb (fatsoenlijke) hosting, maar ben niet van plan om een apart hosting contract te nemen voor elke domein dat ik nodig heb.
-
EelkeB
Bericht
door EelkeB » 27 mar 2009, 14:04
Je hebt hosting, en hosting. Voor een enkele site is jouw hosting vast heel fatsoenlijk, maar zolang jouw beide domeinen naar een totaal verschillend IP resolven, denk ik toch dat Paul wel een beetje gelijk heeft

-
Paul
- Beheerder

-
Contacteer:
Bericht
door Paul » 27 mar 2009, 14:13
Ik zeg ook niet dat je voor elk pakket een aparte hosting hoeft te kopen, zolang je het kan kopellen is het al zat. En anders blijf je altijd het "probleem" wat je houden.
-
jemme
-
Contacteer:
Bericht
door jemme » 27 mar 2009, 14:52
Daar hebben jullie waarschijnlijk gelijk in. Ik heb het zo goedkoop mogelijk gehouden en dus is roadsterclub.net bij een andere host gekocht. Daar heb ik dus alleen maar een www pointer wat waarschijnlijk de reden is voor dit probleem.