iemand de rang ontwerper geven

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
odil
Contacteer:

iemand de rang ontwerper geven

Bericht door odil » 16 mar 2009, 13:05

• Adres van je forum: http://www.hond-en-baas.be/forum

Het is me ooit gelukt maar ben vergeten hoe :roll:

Ik wil dus iemand de rang van ontwerper geven.
    Ik denk dat ik de persoon de rang heb kunnen geven maar ik kan niet vinden hoe ik de afbeelding onder zijn avatar laat zien.

EDIT :

Het is me gelukt om die persoon de rang ontwerper te geven en ook het plaatje staat mooi onder zijn avatar maar ik kan het niet vinden om de kleur van zijn naam zwart te geven.
    Iemand die het mij kan uitleggen

Jim
Contacteer:

Re: iemand de rang ontwerper geven

Bericht door Jim » 16 mar 2009, 15:54

Je moet zorgen dat de groep waarin de gebruiker zit de groepskleur zwart heeft, en zorg dan ook dat het de gebruiker zijn standaardgroep is, dit geeft namelijk de zwarte kleur
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

odil
Contacteer:

Re: iemand de rang ontwerper geven

Bericht door odil » 16 mar 2009, 15:59

Het zal te maken hebben met de standaardgroep dan want de groep heeft al de zwarte kleur
Ik moet nu even wachten om het aan te passen want ik zit met een fout bij die persoon op mijn forum door hem de rang te geven
Ik wacht nu op een oplossing hier op phpbb ;)

Gesloten