Hallo allemaal,
Ik wil graag m'n portal kwijt. Ik heb hem niet meer nodig.
Kan ik gewoon via m'n FTP het mapje PORTAL verwijderen?
Ik heb een portal van Board3.
Owja. Het portal staat op dit moment op www.hetrunescapeforum/forum en het forum zelf op www.hetrunescapeforum/forum.index.php . Als ik dat mapje verwijder wordt mijn forum dan verplaatst naar www.hetrunescapeforum/forum (zonder index.php)?
David
Portaal verwijderen
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
Re: Portaal verwijderen
Dat ligt er aan of je phpBB bestanden hebt aangepast en/of de database hebt aangepast tijdens de installatie. Als dit niet het geval is dan ja, anders zal je alle stappen die je hebt genomen tijdens de installatie moeten terug draaien.
Proud member of the phpBB 

Re: Portaal verwijderen
Nee dat gaat niet want dan krijg je fouten. Het beste is om de installatie van de mod achterste voren uit te voeren. Als je in het bestand .htacces de volgende regel verwijdert zullen je leden in ieder geval niet meer op de portal pagina uit komen als ze de link van je site invoeren.
zoek
verwijder
zoek
Code: Selecteer alles
DirectoryIndex portal.php index.php index.html index.htm
Code: Selecteer alles
portal.php
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op