- Adres van je forum: http://www.hond-en-baas.be/forum
Beste,
Geregistreerde leden kunnen op mijn forum sticky's en mededelingen plaatsen wat niet zou mogen.
Is dat ergens in de permissies uit te zetten.
leden en sticky's
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
leden en sticky's
Re: leden en sticky's
Ja. 
Beheerderspaneel -> Permissies -> Forum permissies groepen -> Geregistreerde gebruikers -> forums -> Geavanceerde permissies -> "Kan sticky berichten plaatsen" en "Kan mededelingen plaatsen"

Beheerderspaneel -> Permissies -> Forum permissies groepen -> Geregistreerde gebruikers -> forums -> Geavanceerde permissies -> "Kan sticky berichten plaatsen" en "Kan mededelingen plaatsen"
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Ik kan ze niet aanpassen
Ik kies bij forums voor alle forums en als ik dan op geavanceerder permissies klik loopt mijn laptop als mijn vaste pc steeds vast en kan ik hem opnieuw opstarten

Ik kies bij forums voor alle forums en als ik dan op geavanceerder permissies klik loopt mijn laptop als mijn vaste pc steeds vast en kan ik hem opnieuw opstarten

Da's redelijk schokkend. Probeer anders eens een andere browser (wat een site ook op je af stuurt, de browser zou toch niet moeten vastlopen).
Dutch Open Projects
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail
Internet exploder zeker, die loopt bij mij ook steeds vast sinds en windows update van laatst. En ben niet de enige geloof ik.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
De tip die ik kreeg en werkt is 5 forums per keer selecteren inplaats van alle forums
met dank aan pascal