- Adres van je forum: http://www.hond-en-baas.be/forum
phpBB versie: 3.0.4
Hoi,
Na het registreren krijg je een e-mail om je account te activeren.
Bij mij staat er in de e-mail onder onderwerp welkom op """"
Tussen die haakjes moet dus hond en baas komen te staan (naam van mijn forum)
Moet ik dit ergens ingeven in mijn ACP zodat het in het onderwerp van mijn e-mail komt?
E-mail bij nieuw account
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
E-mail bij nieuw account
Re: E-mail bij nieuw account
ja in het acp optie foruminstellingen en dan de optie "forumnaam" invullen met wat je er wil hebben te staan.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
Dit was ook mijn gedacht, maar dit is om de naam van het forum in de header te laten zien en dat wil ik juist niet in de deader hebben.
Ik wil het enkel in het onderwerp van mijn e-mail hebben staan.
Hier een printscreen van de ontvangen mail.
Pijltje laat zien dat hij de naam niet in het onderwerpt mee stuurt.
Ik wil het enkel in het onderwerp van mijn e-mail hebben staan.
Hier een printscreen van de ontvangen mail.
Pijltje laat zien dat hij de naam niet in het onderwerpt mee stuurt.
-
Als je de standaard taal op Engels zet werkt het dan wel? Als dit niet het geval is, vul de volledige support template in.
Proud member of the phpBB 

Zoals Kevin al zei is de enige manier het invullen van die titel in je Beheerderspaneel. Om er voor te zorgen dat die niet weergegeven word in je stijl kan je deze 2 regels uit je styles/prosilver/template/overall_header.html halen.
Vergeet niet om hierna nog de buffer te legen.
Code: Selecteer alles
<h1>{SITENAME}</h1>
<p>{SITE_DESCRIPTION}</p>
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Dit was het Jim, bedankt 

Niks eigenwijs in eerste instantie
maar inderdaad in sommige stijlen word de forumnaam en beschrijving ook in de header aangeroepen en getoond.

ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op