adres van het forum

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
robr

adres van het forum

Bericht door robr » 22 feb 2009, 09:01

• Adres van je forum: http://
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie: 3.0.4

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?
Graag zou ik het adres van het forum niet meer in de adresbal willen laten verschijnen.
Mijn bedoeling is om iedereen via de website naar het forum te laten gaan middels een link!
Op dit moment hebben de meeste leden het forum in de favorieten staan en gaan rechtsreeks naar het forum.
Omdat boven in de balk het adres van het forum staat is dit niet tegen te houden, is hier een oplossing voor?
De reden hiervoor is dat er mensen zijn die misbruik maken van het forum. Via de website kunnen wij ales goed monitoren.

Alvast bedankt
..

FreakyBlue
Contacteer:

Re: adres van het forum

Bericht door FreakyBlue » 22 feb 2009, 09:39

robr schreef: De reden hiervoor is dat er mensen zijn die misbruik maken van het forum. Via de website kunnen wij ales goed monitoren.
..
:? Wat monitoren jullie dan zoal?

En als je last hebt van misbruik op het forum, los je dat mijn inziens niet op door mensen via een link naar je forum te sturen. Dan zal je wat aan het gedrag van je bezoekers moeten veranderen. Heb je huisregels op je forum? Een actief moderator team?

En wat is dat misbruik dan precies?
My music and tutorials -> https://youtube.com/gh0stwrit3rMusic/
Former phpBB Style and Mod Author -> https://www.phpbb.com/customise/db/auth ... tributions

robr

Re: adres van het forum

Bericht door robr » 22 feb 2009, 10:27

FreakyBlue schreef:
robr schreef: De reden hiervoor is dat er mensen zijn die misbruik maken van het forum. Via de website kunnen wij ales goed monitoren.
..
:? Wat monitoren jullie dan zoal?

En als je last hebt van misbruik op het forum, los je dat mijn inziens niet op door mensen via een link naar je forum te sturen. Dan zal je wat aan het gedrag van je bezoekers moeten veranderen. Heb je huisregels op je forum? Een actief moderator team?

En wat is dat misbruik dan precies?
Via de site monitoren we de ip adressen van iedereen en zien wie waar geweest is,dus ook wie het forum bezocht heeft.
We beschikken over een goed moderatorteam en hebben huisregels.
Op dit moment worden er berichten van ons forum gekopieerd en op een ander forum geplaats en aldaar soms aangepast. Dit overbrengen van berichten gebeurd door leden van ons forum maar weten nog niet wie!
Had ook al gevraagd in een ander topic om een mod te installeren die bijhoud wie er allemaal langs zijn geweest en daar wacht ik nog even op.

Gesloten