Probleem met inloggen (cookie)

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
FerrariChat_nu
Contacteer:

Probleem met inloggen (cookie)

Bericht door FerrariChat_nu » 06 feb 2009, 01:59

• Adres van je forum: http://www.ferrari-chat.nu
    Event. modificaties op je forum: Style, kalender, multiple upload
    Wanneer ontstond het probleem? Na verhuizen
    phpBB versie: 3.0.1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Ja, ben van host veranderd
    Wat is het probleem?
Vandaag heb ik mijn website verhuist naar een andere host. Van een normale gesponsorde account heb ik nu de beschikking tot een shared server. Ben heel wat probleempjes tegen het lijf gelopen. Zo lukte het exporteren van de oude database al nauwelijks door mijn ongelooflijk trage oude host. Dit was dan ook een van de belangrijkste redenen om daar weg te gaan. Alles ging zo ongelooflijk langzaam!

Uiteindelijk is toch alles gelukt en staat de website weer online...

Nu komt het probleem. Met inloggen word je in plaats van doorgestuurd even snel weer uitgelogd. Zelf denk ik dat dit te maken zou kunnen hebben met het cookie pad. Dit las ik in de wiki in het artikel over verhuizen. Waarschijnlijk heb ik deze niet, of ben ik vergeten deze aan te passen. Zonder deze cookie weet het forum dus niet of ik wel/niet ingelogd ben. Het kan natuurlijk zijn dat ik er naast zit, maar ik denk dat dit de oorzaak is.

Mijn vraag is nu: Kan ik het cookiepad naderhand nog ergens veranderen in de database. Ook hoor ik het graag als het misschien een andere oorzaak heeft.

Bij voorbaat dank,

Niels

Jim
Contacteer:

Re: Probleem met inloggen (cookie)

Bericht door Jim » 06 feb 2009, 07:07

Ja, je kan je cookie instellingen ook in de database instellen, lees dit artikel en kies voor methode 2 of 3.
Knowledge Base - Fixing incorrect cookie settings
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Gesloten