" X minuten geleden optie is er niet

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
demonhunter

" X minuten geleden optie is er niet

Bericht door demonhunter » 02 feb 2009, 16:16

phpBB versie: 3.0.4
Wat is het probleem?[/list]

Hallo iedereen, ik zag net dat mijn modded taal bestand van nederlands nog wat achterliep, dus heb ik even de juiste dingen toegevoegd en de opties hier onder vind ik nergens terug:

Code: Selecteer alles

'AGO'      => array(
            0        => 'minder dan een minuut geleden',
            1        => '%d minuut geleden',
            2        => '%d minuten geleden',
            60        => '1 uur geleden',
        ), 
Enkel "minder dan een minuut geleden" staat erin, maar de overige dingen hierboven dus niet, weet iemand soms hoe dit komt?

ps: de support template invullen helpt in dit geval niet gezien dit een core probleem is :)

marian0810
Contacteer:

Re: " X minuten geleden optie is er niet

Bericht door marian0810 » 02 feb 2009, 16:50

:?: Als je een verse 3.0.4 download staat het er gewoon in hoor.
demonhunter schreef:ps: de support template invullen helpt in dit geval niet gezien dit een core probleem is :)
Dat helpt altijd, al was het maar omdat ze graag willen kunnen checken of je copyright wel goed staat ;)

demonhunter

Bericht door demonhunter » 02 feb 2009, 17:00

marian0810 schreef::?: Als je een verse 3.0.4 download staat het er gewoon in hoor.
demonhunter schreef:ps: de support template invullen helpt in dit geval niet gezien dit een core probleem is :)
Dat helpt altijd, al was het maar omdat ze graag willen kunnen checken of je copyright wel goed staat ;)
topic hoort dicht te zijn ;)

Raimon
Contacteer:

Bericht door Raimon » 02 feb 2009, 17:49

We sluiten geen onderwerpen zomaar ;-)

Gesloten