- Adres van je forum: http://www.trashwebs.com/forum/
Event. modificaties op je forum: 3 tal skins toegevoegd (waarvan degene die ik als standaard had ingesteld niet meer 100% werkt)
Wanneer ontstond het probleem?31 Jan. 09
phpBB versie: 3.0.4
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Alleen nadat het probleem ontstond, de index.php aangepast, en later weer terug veranderd naar het origineel.
Wat is het probleem?Mijn forum heb ik vlug even opgezet voor een paar vrienden, het is voorlopig tijdelijk, heeft betrekking tot een spel dat we spelen. Het probleem is dat ik gisteren een nieuw announcement topic maakte met een poll er in. Nadat ik zelf op de poll probeerde te stemmen, werd ik teruggestuurd naar een witte pagina, en nu is voor mij elke pagina wit (dit is met de admin account die bij het installeren van het forum is aangemaakt).
Ik heb het al nagevraagd en dit probleem is alleen met mijn account. Als ik alle cookies verwijder zodat ik niet automatisch word ingelogd, dan is het forum weer normaal. Nouja, niet helemaal, ook is de skin die ik had geinstalleerd veranderd. Op deze witte pagina staat trouwens helemaal niets, ook niet in de source code. Als ik de index.php pagina verander door er even om te testen "hallo" neer te zetten, dan wordt dit wel weergeven. Ik ken php wel een beetje maar helaas heb ik nog geen object georienteerd programmeren geleerd, dus ik weet niet echt waar dit probleem aan kan liggen. Nou is mijn forum maar tijdelijk, dus het zou niet zo erg zijn als er geen oplossing was, maar het zou wel balen zijn als ik dalijk het totale forum opzet en dan ineens mijn hoofd-admin account w eer vastloopt.
Ik hoop dat iemand een idee heeft hoe dit probleem verholpen kan worden, ik heb geprobeerd zoveel mogelijk informatie te geven, dus als iemand een idee heeft, bij voorbaat dank =]!
Hoofd-admin account probleem
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Hoofd-admin account probleem
Re: Hoofd-admin account probleem
Heb het probleem op kunnen lossen na iets verder te zoeken door de oudere topics hier, de /cache legen heeft het probleem verholpen
.