Bots doen mij na

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Naat
Contacteer:

Bots doen mij na

Bericht door Naat » 27 jan 2009, 16:12

Bots doen mij na. Als ik het forumoverzicht bekijk, doen de bots dat ook. Als ik de ledenlijst bekijk, doen de bots dat ook.
Maar als ik in het beheerderspaneel zit, doen de bots dat ook.
Bots horen daar toch helemaal niet te kunnen komen en ze horen toch niet de mogelijkheid te hebben om dit te kunnen zien?
De instellingen en permissies staan goed. In principe kunnen ze er niet komen, maar omdat ze mij nadoen kunnen ze dat ineens wel.
Ook heb ik een apart gedeelte op het forum waar alleen de moderators en ik kunnen komen. Maar als ik daar kijk, doen de bots het ook.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ze dit niet meer kunnen?
http://www.horsetopshop.nl Winkel en webshop met ruitersport artikelen.
http://www.trekpaardenforum.nl Website + forum voor de trekpaarden liefhebbers :)

Johan

Re: Bots doen mij na

Bericht door Johan » 27 jan 2009, 16:19

Ik denk dat ze op een link klikken uit de viewonline. Echter.. ze zien niets. Enkel een geen-permissies-melding oid en daar hebben ze niets aan. Ze zijn dus wél op de betreffende pagina, maar niet 'erin' :)
Voormalig Support Teamlid

Jim
Contacteer:

Re: Bots doen mij na

Bericht door Jim » 27 jan 2009, 16:21

Als bots iets proberen wat ze niet kunnen door een link te volgen van bijvoorbeeld jouw moderatorforum, en krijgen ze een mooi loginscherm te zien. Ze kunnen die dingen dan niet echt bekijken, dat is maar schijn.
Wijziging: Johan was eerder. :)
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Gesloten