- Adres van je forum: http://www.ptmania.nl/cms/forum
Event. modificaties op je forum: Géén
phpBB versie: 3.0.2
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nee
Hallo allemaal. Het is al weer even geleden dat ik jullie hulp nodig had, maar ik loop nu tegen een gek probleem aan. Ik heb een forum van een goede kennis die in een portal zit.
Nu wil ik het forum binnen een nieuwe website gaan draaien en de portal is er niet zomaar uit te slopen dus ik heb voor het volgende gekozen.
Ik heb een nieuw verse installatie van PHPBB3 op de server gezet. Ik heb ook een nieuwe database aangemaakt, en hierin de data van het originele forum teruggezet. Dit lijkt allemaal te werken. Standaard opmaak niks mis mee.
Maar..... Wil ik inloggen dan gaat de inlog goed, maar kom ik na de inlog op het originele forum uit wat in de portal zit. Dit wil ik natuurlijk niet.
Waar vind ik deze link in mijn database die mij vervolgens weer naar het oude forum brengt. Ik kan het nog niet vinden. Hulp zou zeer welkom zijn.
Ik wil gewoon inloggen op het schone forum met de oude data in de nieuwe database. Maar iets "onder water"stuurt mij steeds weer naar het oude forum na het inloggen
HELP. Ik hoop dat ik het probleem duidelijk genoeg heb beschreven.
groeten,
Johan
.
Vreemd nieuw PHPBB opgezet, maar kom steeds in de oude uit
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2