Registratie en Email problemen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
koelee

Registratie en Email problemen

Bericht door koelee » 12 jan 2009, 15:43

• Adres van je forum: http://91.178.206.39
    Wanneer ontstond het probleem?Vanaf dat ik het forum aangemaakt heb
    phpBB versie: 3.0.4
    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Ik heb enkel maar stijl aangepast
    Wat is het probleem?
Ik ben de laatste maand begonnen met experimenteren ivm het maken van een eigen forum. Ik host alles zelf, apache, mysql, ftp server,...
nu werkt alles bijna aan mijn forum behalve de registratie. ik weet dat je 2 opties hebt voor het instellen van mail van forum naar gebruikers.
- SMTP server van uw ISP opgeven, of nog iets anders. Nu lukt het me niet van de SMTP server van mijn provider in te vullen.
- Het andere snap ik al helemaal niet hoe het werkt. (ik denk dat ik daarvoor iets in men php.ini bestand moet gaan aanpassen wat me al helemaal te veel word.)

Kan iemand mij raad geven zodat mijn mail fucntie wel werkt?

Onderaan vind je nog een sceenshot met info zodat je begrijpt wat er met men smtp mis is.
Afbeelding

..

Gesloten