Geen beheerders/moderators op 'Het Team' pagina

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Tazmanian
Contacteer:

Geen beheerders/moderators op 'Het Team' pagina

Bericht door Tazmanian » 23 dec 2008, 15:40

• Adres van je forum: http://www.kartgrid.be/forum
    Event. modificaties op je forum: verschillende, maar denk niet dat deze hiermee iets te maken hebben
    Wanneer ontstond het probleem? Na upgrade naar versie 3.0.3 of 3.0.4
    phpBB versie: 3.0.4

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nee
    Wat is het probleem?
Als ik naar de pagina ga van 'Het Team' http://kartgrid.be/forum/memberlist.php?mode=leaders dan krijg ik de melding dat er geen beheerders en geen moderators zijn. Ook heb ik een aantal gebruikers die een bepaald forum modereren.
Vroeger heeft het zeker gewerkt, weet alleen niet juist vanaf wanneer niet meer aangezien ik die pagina niet wekelijks bekijk.

Er zitten gebruikers in de groep Beheerders en Globale moderators. Ook heb ik één iemand groepsleider gemaakt om te zien of dit een verschil bracht, maar dat deed het niet.
Heb geen flauw idee waarom ik nu plots die melding krijg.

Tazmanian
Contacteer:

Re: Geen beheerders/moderators op 'Het Team' pagina

Bericht door Tazmanian » 27 dec 2008, 10:55

Is er iemand die mij kan helpen dit probleem op te lossen?

Ik heb al volgende uitgesloten.
Een bug in de 3.0.4 bestanden kan het niet zijn. Heb versie 3.0.0 gedownload en al de bestanden naar mijn server geplaatst. De cache leeggemaakt, de pagina dan bezocht, maar nog steeds hetzelfde probleem.

Dus het is nu duidelijk dat het ofwel een probleem is met permissies (maar denk niet dat je dat ergens kan instellen) of een probleem ergens in de database.
Maar daar heb ik totaal geen kaas van gegeten (buiten het uitvoeren van wat SQL van mods).

Alvast bedankt voor de moeite!

Tazmanian
Contacteer:

Bericht door Tazmanian » 03 jan 2009, 13:21

Is er echt niemand die mij hiermee kan helpen?

Als het geen bug is in phpbb3 dan moet er ergens iets gebeurd zijn in de database. Maar vraag mij niet hoe.
Als iemand mij de SQL kan bezorgen die gebruikt wordt door memberlist.php?leaders dan kan ik zien of dat wel al lukt. En zo kan ik misschien ook uitzoeken wat er niet goed staat.

Mid

Bericht door Mid » 03 jan 2009, 18:53

Tazmanian
Contacteer:

Bericht door Tazmanian » 03 jan 2009, 18:58

Ja, dat staat allemaal goed.
Alle beheerders en moderators zijn goed te zien wanneer ik naar de desbetreffende groep ga kijken. Enkel bij memberlist.php?leaders krijg ik niemand te zien. En het heeft voordien zeker gewerkt.
Maar weet niet van wanneer juist. In versie 3.0.0 heeft het zeker gewerkt.

Gesloten