Wijzigen gebruikersnaam werkt niet

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
capady

Wijzigen gebruikersnaam werkt niet

Bericht door capady » 29 dec 2008, 14:39

• Adres van je forum: http://www.midlif-info.nl
    Event. modificaties op je forum:Login koppeling met Joomla
    Wanneer ontstond het probleem?altijd zo geweest
    phpBB versie: 3.0.2

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nee
    Wat is het probleem?
Op mijn forum heb ik de mogelijkheid vrij gegeven voor gebruikers om hun eigen gebruikersnaam aan te kunnen passen. Dit aanpassen gaat nog goed maar zodra ze daarna proberen in te loggen kunnen ze niet meer op de site komen, ze krijgen de volgende foutmelding:

Code: Selecteer alles

Fatal error: Class 'JText' not found in /home/mlcnl/domains/midlife-info.nl/public_html/joomla/libraries/joomla/database/table/user.php on line 192
Ik heb het zelf geprobeerd met een extra account en ik loopt tegen hetzelfde probleem aan. Ik heb geprobeerd in te loggen met zowel de oude als de nieuwe gebruikersnaam, wel het oude wachtwoord, maar ik kom er niet op.

Vervolgens heb ik geprobeerd om de naam en het paswoord via het beheerscherm aan te passen maar ook dan kom ik er niet op na wijziging van de gebruikersnaam.

Wie weet hier een oplossing voor ?

Alvast bedankt,

John

..

Jim
Contacteer:

Re: Wijzigen gebruikersnaam werkt niet

Bericht door Jim » 30 dec 2008, 12:03

De foutmelding zit niet in phpBB, in de fout word ook verwezen naar de class JText, en die bestaat niet in phpBB. Heb je misschien een MOD geïnstalleerd die hiermee te maken kan hebben, dan moet je even bij die auteur vragen of hij dit probleem al vaker gezien heeft.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Johan

Bericht door Johan » 30 dec 2008, 13:48

Het ligt dus aan de koppeling met joomla. :mrgreen:
Voormalig Support Teamlid

capady

Bericht door capady » 31 dec 2008, 13:20

Ik ga zien dat ik de auteur van het Modje kan vinden, grote kans overigens dat er al lang een nieuwere versie beschikbaar is.

In ieder geval bedankt voor jullie reactie.

John

Gesloten