Standaard Template veranderen
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
- Contacteer:
Standaard Template veranderen
Op mijn forum wil ik een andere template gebruiken als standaard
Als ik dit aanvink dat er een ander style als standaard moet , en ik log uit dan behoud hij gewoon
Subsilver2 die voorheen de standaard tempate was
Waar moet ik nog iets veranderen dan !
Als ik dit aanvink dat er een ander style als standaard moet , en ik log uit dan behoud hij gewoon
Subsilver2 die voorheen de standaard tempate was
Waar moet ik nog iets veranderen dan !
Groetjes Tiny
Re: Standaard Template veranderen
Je moet even zorgen dat gebruikers geen andere template kunnen kiezen, dat was toch wat je wou?
Adminpaneel -> Algemeen -> Instellingen forum -> Overschrijf gebruikersstijl: Ja
Adminpaneel -> Algemeen -> Instellingen forum -> Overschrijf gebruikersstijl: Ja
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Zou je de support template willen invullen?
Heb je een link naar je website?

Voormalig Support Teamlid
-
- Contacteer:
Gebruikers mogen hun eigen template kiezen van mijJim schreef:Je moet even zorgen dat gebruikers geen andere template kunnen kiezen, dat was toch wat je wou?
Het is nu Subsilver2 en ik wil graag LightportalJohan schreef:Zou je de support template willen invullen?
http://www.kooikerforum.nl/phpbb3
Dubbelpost samengevoegd, graag niet dubbelposten.
- paul
Groetjes Tiny
En je hebt de stijl als standaard ingesteld? En geactiveerd? 

Voormalig Support Teamlid
-
- Contacteer:
Ja als standaard en dan op versturen gekliktJohan schreef:En je hebt de stijl als standaard ingesteld? )
en dan staat hij er ook maar hij doet het niet !
Groetjes Tiny
Als je de stijl ook voor gasten wilt laten zien moet je even de stijl van de Anonymous veranderen.
Beheerderspaneel -> Gebruikers en Groepen -> Anonymous -> Selecteer formulier: Foruminstellingen
Hier kan je de forumstijl voor instellingen die gasten zullen zien.
Beheerderspaneel -> Gebruikers en Groepen -> Anonymous -> Selecteer formulier: Foruminstellingen
Hier kan je de forumstijl voor instellingen die gasten zullen zien.

Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
-
- Contacteer: