viewforum.php geeft blanco pagina

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
GyrinusNatans

viewforum.php geeft blanco pagina

Bericht door GyrinusNatans » 18 dec 2008, 09:49

• Adres van je forum: http://overleg.gouwlimburg.be
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem? Na update van 3.0.2 naar 3.0.4
    phpBB versie: 3.0.4

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Update van 3.0.2 naar 3.0.4
    Wat is het probleem?
Het forum lijkt perfect te werken, maar de meest belangrijke pagina (viewforum.php) geeft niks meer weer dan een blanco pagina ...

Iemand enig idee hoe ik dit oplos?

Met vriendelijke groeten,

Joris Vandijck.

..

FreakyBlue
Contacteer:

Re: viewforum.php geeft blanco pagina

Bericht door FreakyBlue » 18 dec 2008, 10:12

Hoe heb je de update uitgevoerd? In een keer van 3.0.2 naar 3.0.4? Of eerst de tussenstap naar 3.0.3?
My music and tutorials -> https://youtube.com/gh0stwrit3rMusic/
Former phpBB Style and Mod Author -> https://www.phpbb.com/customise/db/auth ... tributions

GyrinusNatans

Bericht door GyrinusNatans » 18 dec 2008, 23:47

In 1 keer. :?

viviemaster

Bericht door viviemaster » 19 dec 2008, 08:23

Ik zal het volgende doen als je niet meer in beheerderspanel kunt komen,
Database Exporteren,Phpbb 3.0.4 Downloaden,Stijlen weer erop zeten en ook de database.
Er gaat meestal aardig wat fout na een update, ik raad gewoon een schone instalatie aan
Want de ene keer ligt het aan een mod die niet voor 3.0.4 is gemaakt en de andere keer een stijl ;)

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 19 dec 2008, 08:58

Hoe heb je geupdated, met de automatische updater? Welke download heb je precies gebruikt?
viviemaster schreef:Ik zal het volgende doen als je niet meer in beheerderspanel kunt komen,
Database Exporteren,Phpbb 3.0.4 Downloaden,Stijlen weer erop zeten en ook de database.
Er gaat meestal aardig wat fout na een update, ik raad gewoon een schone instalatie aan
Want de ene keer ligt het aan een mod die niet voor 3.0.4 is gemaakt en de andere keer een stijl ;)
Hoop onzin, meestal ligt het enkel en alleen maar aan de fout gebruikte download.

GyrinusNatans

Bericht door GyrinusNatans » 19 dec 2008, 09:33

paul schreef:Hoe heb je geupdated, met de automatische updater? Welke download heb je precies gebruikt?
Inderdaad, met de automatische updater. De download heb ik hier op phpbb.nl gevonden.

GyrinusNatans

Bericht door GyrinusNatans » 19 dec 2008, 09:43

viviemaster schreef:Ik zal het volgende doen als je niet meer in beheerderspanel kunt komen,
Ik kan wel nog in het beheerderspaneel geraken, maar ik kan er niet echt veel doen, of wel dan?
Als ik de hele zwik verwijder en een nieuwe 3.0.4 wil installeren, heb ik dan buiten de database nog iets nodig?
Zou bijvoorbeeld al m'n bijlagen (files) niet graag kwijt zijn, maar veronderstel dat die niet in de database back-up zitten ... :?:

Gesloten