Ik wil van 3.03 naar 3.04 updaten. Heb de autmotisch update package gedownload en geupload met ftp maar krijg steeds dezelfde melding:
phpBB Debug] PHP Notice: in file /install/install_update.php on line 198: install_update::include(./../install/update/new/language/en/install.php) [function.install-update-include]: failed to open stream: No such file or directory
PHP Notice: in file /install/install_update.php on line 198: install_update::include(./../install/update/new/language/en/install.php) [function.install-update-include]: failed to open stream: No such file or directory
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /install/install_update.php on line 198: install_update::include() [function.include]: Failed opening './../install/update/new/language/en/install.php' for inclusion (include_path='.:')
Keer terug naar het forumoverzicht
Algemene fout
template->_tpl_load_file(): File ../adm/style/../../install/update/new/adm/style/install_update.html does not exist or is empty
Gelieve de beheerder of webmaster te contacteren:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Iemand ? alvast bedankt.
3.03 naar 3.04 foutmelding
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: 3.03 naar 3.04 foutmelding
de engelse taal staat niet op je forum, die moet je even uploaden.
- Masterbas
- Contacteer:
Of het engelse gedeelte uit je update-pack verwijderen...
Groeten,
Masterbas
Masterbas
Ik weet al wat het was... ik uploadde met filezilla in 1 keer de hele install map maar dit gaat fout. Hij upload gedeeltes niet.... dit is dus een fijne bug in filezilla..... weet iemand nog een andere ftp programma behalve smart ftp?
Zoek eens naar flashfxp 

Nee, je moet hem juist toevoegen aan het update pack. Daar mist ie.Masterbas schreef:Of het engelse gedeelte uit je update-pack verwijderen...