compleet forum overzetten naar nieuw domein

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
fotopeter

compleet forum overzetten naar nieuw domein

Bericht door fotopeter » 24 nov 2008, 19:26

• www.kijkopdenbosch.nl/forum
    ik heb een forum gebouwd op bovenstaande locatie en wil het verplaatsten naar het domein waar het thuis hoort, beide domeinen lopen via one.com is dit mogelijk en hoe ?

Johan

Re: compleet forum overzetten naar nieuw domein

Bericht door Johan » 24 nov 2008, 20:02

Jahoor. Back-up alles (vraag je host voor meer informatie) en zet dit op de nieuwe locatie erin. Pas de config.php indien nodig aan en alles is klaar. (en evt. de forumpad in het beheerderspaneel mocht die veranderen)
Voormalig Support Teamlid

fotopeter

Bericht door fotopeter » 29 nov 2008, 08:46

ik heb via msqldumper een backup gemaakt, een nieuwe installatie uitgevoerd op het nieuwe domein en een restore gedaan ook de map files heb ik overgezet.

Het werkt alleen zie ik in de berichten op de plek waar foto's moeten staan alleen maar kruisjes staan,

moet ik nog meer mappen copieren als allen de files map ?

Peter
Laatst gewijzigd door fotopeter op 29 nov 2008, 10:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Johan

Bericht door Johan » 29 nov 2008, 10:05

Als de foto's op je eigen server staan moet je ook de map /images/ meenemen. ;) (of andere locaties waar jij foto's hebt)
Voormalig Support Teamlid

fotopeter

Bericht door fotopeter » 29 nov 2008, 10:12

Waar plaatst phpbb de foto's dan , in de map files staat niet meer als Avatars, Icons ect.ect.

Peter

Gesloten