boards toevoegen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
kenay86

boards toevoegen

Bericht door kenay86 » 28 nov 2008, 21:40

• Adres van je forum: http://www.valkjes.com/phpBB3
    Event. modificaties op je forum: style
    Wanneer ontstond het probleem? tijdens het toevoegen van boards
    phpBB versie: 3.0.3

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? installatie en style
    Wat is het probleem?
ik kan geen boards toevoegen.. nu staat er dat je eerst permisies toe moet kennen, maar dat gaat lukt ook niet? ik heb 1 normaal lid nu, maar als ik alle gebruikers aanklik en permisies toevoegen doe dan kom ik uit op het zelfde scherm en het board is nog steeds niet toegevoegd.. nu al een paar keer geprobeert maar het werkt niet.. is dit een bug of doe ik gewoon iets fout?

thekiller162

Re: boards toevoegen

Bericht door thekiller162 » 28 nov 2008, 21:57

ik heb het zelfde probleem :o

Mid

Re: boards toevoegen

Bericht door Mid » 29 nov 2008, 00:15

Ter verduidelijking: het (bulletin) board is phpbb3 en daarin kun je categorieën en forums aanmaken.

Als je een categorie of een forum aanmaakt, dan kun je daaraan meteen permissies toekennen. Als je alles hetzelfde wilt hebben, dan hoef je die permissies slechts 1x in te stellen en kun je bij uitbreiding een kopie van eerdere permissies maken.

Gesloten