Permissies instellen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
thekiller162

Permissies instellen

Bericht door thekiller162 » 28 nov 2008, 20:36

Als ik bijvoorbeeld bij 2 groepen permissions wil neerzetten voor bijvoorbeeld 2 Forums werkt pas alle permissies toe niet, als ik erop druk kom ik weer terug op de page en er gebeurt dus ook niks
Ik vind het vrij irritant want ik kan zo moeilijk werken sinds ik een groot forum heb en ik alles dan 1 voor 1 moet doen duurt het mij telang zou iemand weten hoe dit komt? ik heb het probleem sinds ongeveer 3 dagen geleden ik weet niet of het een fout in phpbb is of een fout die ik zelf heb gemaakt door iets..

Mvg.

thekiller162

Re: Permissies instellen

Bericht door thekiller162 » 28 nov 2008, 21:15

Ook heb ik dit probleem

User ***** already has more than 'max_user_connections' active connections [1203]

An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists.

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: Permissies instellen

Bericht door Paul » 28 nov 2008, 21:20

thekiller162 schreef:Ook heb ik dit probleem

User ***** already has more than 'max_user_connections' active connections [1203]

An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists.
Dat probleem komt doordat je webhost bepaalde limieten heeft ingesteld, hiervoor zal je contact op moeten nemen met je host.

Gesloten