Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
itinus
Bericht
door itinus » 24 nov 2008, 12:16
- Adres van je forum: http://
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem?
phpBB versie: 3.0.3
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? overall_footer
Wat is het probleem?
heb per ongeluk dit verwijderd uit overall_footer.html:
Code: Selecteer alles
<!-- IF DEBUG_OUTPUT --><br />{DEBUG_OUTPUT}<!-- ENDIF -->
<!-- IF U_ACP --><br /><strong><a href="{U_ACP}">{L_ACP}</a></strong><!-- ENDIF -->
en nu kom ik dus mijn beheerderspaneel niet meer in (er staat alleen nog maar powered by phpbb, ook na inloggen). Volgens mij wordt dit bestand naar de database geschreven want het origineel staat gewoon nog in de public_html/forum/styles/silverwhite/template/overall_footer.html, maar deze wordt dan dus niet uitgelezen. hoe kan ik nu als nog in het beheerderspaneel komen en dit weer terugzetten?
..
-
Pascal
-
Contacteer:
Bericht
door Pascal » 24 nov 2008, 12:20
plaats dit in de gewenste plaats in je footer
Code: Selecteer alles
<!-- IF DEBUG_OUTPUT --><br />{DEBUG_OUTPUT}<!-- ENDIF -->
<!-- IF U_ACP --><br /><strong><a href="{U_ACP}">{L_ACP}</a></strong><!-- ENDIF -->
leeg dan je cache in je ftp (map cache) maar verwijder index.html en .htaccess niet!
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
-
itinus
Bericht
door itinus » 24 nov 2008, 12:39
super dank je wel! weet je ook toevallig hoe je die online banner per user terug kunt krijgen? ik heb nu een de silverwhite template enabled en daar is die schuine online banner (bij user avatar) niet meer zichtbaar.
-
Pascal
-
Contacteer:
Bericht
door Pascal » 24 nov 2008, 12:40
is dat een modificatie? je zou je template edits opnieuw kunnen doen dan, maar dan voor die stijl,
Geef anders een link naar die modificatie...
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
-
itinus
Bericht
door itinus » 24 nov 2008, 13:07
ik zie dat de image er wel staat: public_html/forum/styles/silverwhite/imageset/en/icon_user_online.gif maar in de map 'EN' terwijl ik de nederlandse vertaling heb ingesteld. zou dat het kunnen zijn? dat ie gewoonweg niet getoond wordt omdat deze style enkel in EN of DE beschikbaar is?
edit: laat maar heb die map EN in map imageset van de style gedupliceerd en NL genoemd. nu doet ie het wel. bedankt!