Mijn forum bevat 71 mods nou heb ik de [ Automatic Update Package ] gebruikt echter vind hij dan een aantal files die hij kan samen voegen. Daar kies ik dan ook voor. Dan geeft hij ook nog een aantal conflict bestanden aan.
Maar vanaf daar wat is dan de beste keus. Mijn gezond verstand zegt voeg nieuwe code aan oude code toe. Nou is mijn vraag omdat dat als conflict bestanden gezien word update hij ze dan wel correct? als ik op het veldje er naast klik laat conflicten zien laat hij gewoon zien dat daar bijvoorbeeld
//---------------- gendermod ofzo staat
Maar dan voegt hij netjes de code er aan toe zie ik.
Als ik dat allemaal heb gedaan dan kies ik voor downloaden files uploaden die handel.
Controleer bestanden opnieuw echter geeft hij dan de melding dat hij weer 3 bestanden moet samenvoegen echter zijn het dit keer geen conflict bestanden. Nou dan upload ik die handel weer die 3 bestanden echter daarna met opnieuw controleren geeft hij weer telkens die 3 bestanden aan om samen te voegen. dus ik kan het de laatste stap van de update niet afronden.
Zelfde probleem als dit viewtopic.php?f=40&t=47847
update 3.0.2 naar 3.0.3
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: update 3.0.2 naar 3.0.3
Slotje heb ze handmatig aangepast.