Nieuwe en eerste forumwebsite

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
FredjeF

Nieuwe en eerste forumwebsite

Bericht door FredjeF » 23 nov 2008, 11:33

• Adres van je forum: http://www.ghomego.be
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie: 3.0.3

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?
Ik heb de installatie gedaan als volgt:
onder mijn domeinnaam de installatiemap phpbb3 aangemaakt, alles naar daar gebracht en dan via de browser de installatie gedaan. Alles is goed verlopen. Maar... dan moet ik de installatiemap verwijderen of hernoemen. Ik heb het hernoemd naar A3. Ik ga naar mijn browser, typ mijn domeinnaam in en krijgt gewoon het embleem te zien van mijn host. Wat deed ik verkeerd, of wat moet ik doen?
Alvast dank je wel voor de hulp.

..

wimsito

Re: Nieuwe en eerste forumwebsite

Bericht door wimsito » 23 nov 2008, 11:46

je moet in je forummap alleen de map install/ hernoemen. Niet heel je forummap (dit is hoe ik het begrijp uit je post)

FredjeF

Bericht door FredjeF » 23 nov 2008, 13:27

Dank je wel voor je antwoord.
Ik heb dus de map terug /phpbb3 genoemd, de install map naar install.old genoemd en als ik dus de website in de browser open doe, kreeg ik terug het embleem van mijn hosting. Maar als ik /phpbb3 achter mijn domeinnaam zet kreeg ik de forum te zien. echter is het de bedoeling om de forum direct doen te verschijnen als ik de domeinnaam intyp. Dus alles van mijn webruimte gedaan, dan alles geupload naar mijn webruimte (domein) dan ingetypt in de webbrowser www.ghomego.be/install/index.php en toen ik het installeren. Dan de map install hernoemd in install.old: resultaat nog steeds niet te zien. Wat heb ik dit keer fout gedaan?

Dmeijer13

Bericht door Dmeijer13 » 23 nov 2008, 14:14

Alle mappen die dan in phpbb3 staan moet je dan in de map zetten waar je phpbb3 ook ziet, dan zul je het forum direct zien als goed is.
Oude gebruikersnaam: Splashing Mudkip

Helpt graag bij support maar geeft geen support via MSN of PM
Domme vragen bestaan niet, dus zul je niet dom zijn als je vraagt, je bent dom als je niet vraagt
http://www.forums.jongerenblogs.nl

FredjeF

Bericht door FredjeF » 23 nov 2008, 15:02

Dank je wel voor je antwoord. Het is mij uiteindelijk gelukt. Echter heb ik het hoofdlogo vervangen door een ander, eigen gemaakte, logo. Deze krijg ik nu niet te zien. Terwijl als ik naarstijlen gaat en dan klik op voorbeeld zie ik het logo wel.

FredjeF

Bericht door FredjeF » 23 nov 2008, 15:17

Heb het gevonden, al doende leert men he.

Gesloten