Beheerderslog legen ?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
De Grijze Buffel
Contacteer:

Beheerderslog legen ?

Bericht door De Grijze Buffel » 22 nov 2008, 18:24

Op dit moment heb ik 978 pagina's staan in mijn beheerderslog !!
Kan ik die gewoon legen want ik denk dat het een hoop geheugen kost en is het inderdaad alleen een log, dus een bestandje die vastlegt wat de beheerder heeft gedaan in het verleden. Maw alle veranderingen uit het verleden worden dan niet teruggezet of zo iets dergelijks maar er wordt alleen vergeten wat de beheerder in het verleden heeft gedaan !! :roll:
Alles selecteren en verwijderen = mogelijk ja/nee !
Ciejoemeebieleeter, DGB.

Dmeijer13

Re: Beheerderslog legen ?

Bericht door Dmeijer13 » 22 nov 2008, 18:28

Onderaan de beheerderslog zie je toch legen staan? Of selecteer alles en verwijder, of iets dergelijks...
Oude gebruikersnaam: Splashing Mudkip

Helpt graag bij support maar geeft geen support via MSN of PM
Domme vragen bestaan niet, dus zul je niet dom zijn als je vraagt, je bent dom als je niet vraagt
http://www.forums.jongerenblogs.nl

De Grijze Buffel
Contacteer:

Bericht door De Grijze Buffel » 23 nov 2008, 11:33

Ja, dat staat inderdaad onderaan de pagina !
Maar omdat het ruim 900 pagina's zijn weet ik niet of het ook dingen verandert tijdens het verwijderen, omdat het 978 pagina's zijn. Het is een log dus zou het alleen (een backup) herinneringen moeten verwijderen volgens mij maar ik wil daar graag zekerheid over hebben voordat ik alles (978 pagina's)selecteer en verwijder !!
Ciejoemeebieleeter, DGB.

Dmeijer13

Bericht door Dmeijer13 » 23 nov 2008, 11:34

Volgens mij veranderd er dan gewoon niks, want de beheerderslog weergeeft alleen wat er door de beheerders is uitgevoerd..

Domme vragen bestaan niet, dus zul je niet dom zijn als je vraagt, je bent dom als je niet vraagt

De Grijze Buffel
Contacteer:

Bericht door De Grijze Buffel » 23 nov 2008, 11:44

Als je "selecteer alles" aanklikt pakt hij alleen de pagina die voor staat dus dat had ik dan 978 keer moeten doen. Maar als je gewoon op "verwijder alles" klikt is ook alles weg.

Beheerderslog is nu dus weer geleegd en hoe vaak zou je dat ongeveer moeten doen ??
Ciejoemeebieleeter, DGB.

Dmeijer13

Bericht door Dmeijer13 » 23 nov 2008, 11:46

De Grijze Buffel schreef:Als je "selecteer alles" aanklikt pakt hij alleen de pagina die voor staat dus dat had ik dan 978 keer moeten doen. Maar als je gewoon op "verwijder alles" klikt is ook alles weg.

Beheerderslog is nu dus weer geleegd en hoe vaak zou je dat ongeveer moeten doen ??
Zo heel veel ruimte neemt het niet in volgens mij, ik zelf doe het om de 2/3 maanden ongeveer.

De Grijze Buffel
Contacteer:

Bericht door De Grijze Buffel » 23 nov 2008, 11:51

Oké, bedankt voor de info :bier:
Ciejoemeebieleeter, DGB.

Gesloten