normaal gezien krijg je bij een reply op een topic steeds een notificatie in je mailbox, zonder te moeten aboneren
enkel bij mijn nieuw forum werkt dit niet! tis een phpBB3 3.0.2
kan je dit ergens instellen ?
e-mail notificatie
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: e-mail notificatie
Nee hoor, dat is niet standaard zo. Je zal je toch echt op een topic moeten laten abonneren.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
-
ik heb nooit geaboneerd op dit topic !
en toch krijg ik een notificatie in mijn mailbox !
hoe kan dat dan ?
en toch krijg ik een notificatie in mijn mailbox !
hoe kan dat dan ?
Anyway, probeer deze functie eens. 
Gebruikerspaneel -> Forum instellingen -> Wijzig berichtstandaarden -> Waarschuw mij standaard bij antwoorden

Gebruikerspaneel -> Forum instellingen -> Wijzig berichtstandaarden -> Waarschuw mij standaard bij antwoorden
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
-
Jim schreef:Anyway, probeer deze functie eens.
dat is em ! THX jim
is er ook een mod, dat dit standaart op ja ingesteld staat bij nieuwe gebruikers ?
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open