In het overzicht "onderhoud" zag ik tot mijn schrik dat er wijzigingen door geregistreerde gebruikers gedaan zouden zijn. Het betreft steeds één forum, waarbij er vermeld wordt dat een zeker lid hier iets aan gewijzigd zou hebben. Het betreft de functie "automatisch opruimen"
Ik zie dit vaker in de lijst ,die ik nog niet eerder bekeken had. Echter, als ik de permissies van die personen test, dan zie ik wel [beheerderspaneel] onderaan! (of komt dit doordat ik alleen hun permissies overneem maar als beheerder online ben? ) Echter er is geen toegang voor hen. Ze behoren tot de gebruikersgroep "geregistreerde leden" , niet meer dan dat, hun permissies zijn "standaard toegang"
Als ik in de ledenlijst kijk, dan kloppen de ip adressen met degenen in de onderhoudslijst en ze waren het laatst actief op hetzelfde moment dan de wijziging in de onderhoudslijst.
Er is ook niets gewijzigd, heb ik hier met een een of andere fake van doen?
Ik heb ze rond die tijd ook niet online gezien.
Wie kan over dit vreemde gebeuren iets zeggen?
hier schrik ik even van...
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: hier schrik ik even van...
Dit is normaal. De instellingen dat berichten na een bepaalde datum zonder reacties verwijderd mogen worden staat blijkbaar aan voor enkele forums, en zo'n opruimactie gebeurt als iemand een forum bezoekt. Dat kan dus ook een gast of gebruiker zijn. De actie wordt in het beheerderslogboek vermeld, vandaar de verwarring.
Overigens nog een tip: Kies een logischere topictitel de volgende keer, dit zegt erg weinig
Overigens nog een tip: Kies een logischere topictitel de volgende keer, dit zegt erg weinig

... Maar ik modereer (nog) niet.
Re: hier schrik ik even van...
sorry, ik schrok er echt van, maar ik ben gerustgesteld