Ergens niet kunnen posten.

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Vivi Orunitia

Ergens niet kunnen posten.

Bericht door Vivi Orunitia » 22 okt 2008, 14:44

Hoe kan ik er voor zorgen dat alleen de administrator in een bepaald forum kan posten? kan posten?

Jim
Contacteer:

Re: Ergens niet kunnen posten.

Bericht door Jim » 22 okt 2008, 14:55

Door de volgende permissies in te stellen sluit je alle gebruikers behalve de beheerders uit van toegang in een bepaald forum. :)

Beheerderspaneel -> Permissies -> Forum permissies groepen -> Geregistreerde gebruikers -> Kies forum -> Rol: Geen toegang
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Vivi Orunitia

Bericht door Vivi Orunitia » 22 okt 2008, 16:32

Voor de normale mensen werkt het.

maar voor de globaale moderators kunnen nog gewoon posten kan ik dat ook voor zorgen dat hun niet meer kunnen posten?

Jim
Contacteer:

Bericht door Jim » 22 okt 2008, 16:44

Doe precies hetzelfde alleen dan bij het groepen kiezen kies je de groep: "Globale moderators". :)
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Vivi Orunitia

Bericht door Vivi Orunitia » 22 okt 2008, 16:49

JimB schreef:Doe precies hetzelfde alleen dan bij het groepen kiezen kies je de groep: "Globale moderators". :)
Dat wil niet werken ik probeer het maar het werkt niet. Ik klik dan op alleen lezen en druk op pas premissies toe en ga kijken of het werkt maar werkt niet

Gesloten