hallo
hoe kan ik de layout veranderen, logo inbrengen, en html advertentiecode invoegen.
Alvast bedankt voor jullie reactie groeten Linda
..
layout en advertentie
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: layout en advertentie
Gebruik de zoekfunctie eens dan kom je een heel eind, ook Wiki heeft veel oplossingen in zich.
Alleen zoeken roepen is niet de bedoeling! Of een linkje/tekstje voor een antwoord meeleveren, of niets zeggen alsjeblieft!
- Bee
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
Layout kan je veranderen door bijvoorbeeld een nieuwe stijl te installeren, er zijn veel leuke stijlen op phpBB3styles.net. 
Verder denk ik dat voor je overige vragen deze 2 tutorial/MODs wel handig zijn:
[wiki]Logo wijzigen (phpBB3)[/wiki]
Advertisment Management

Advertisment Management
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
-
HalloJimB schreef:Layout kan je veranderen door bijvoorbeeld een nieuwe stijl te installeren, er zijn veel leuke stijlen op phpBB3styles.net.
Advertisment Management
Logo heb ik gevonden,
Maar een link op het logo lukt niet.
Verder om deze mods te installeren voor htmlcode te plaatsen ben ik te onervaren denk ik.
De categorieen ben ik bijna uit, maar ze werken nog niet helemaal, heeft een gebruiker in geschreven, maar je kan niet naar het onderwerp wat ze geschreven heeft.
Verder vindt ik het forum erg ingewikkeld om te beheren.
Groetjes Linda