layout en advertentie

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
lindagrotenberg

layout en advertentie

Bericht door lindagrotenberg » 14 okt 2008, 19:20

hallo

hoe kan ik de layout veranderen, logo inbrengen, en html advertentiecode invoegen.
Alvast bedankt voor jullie reactie groeten Linda
..

Kevin
Contacteer:

Re: layout en advertentie

Bericht door Kevin » 14 okt 2008, 20:51

Gebruik de zoekfunctie eens dan kom je een heel eind, ook Wiki heeft veel oplossingen in zich.
Alleen zoeken roepen is niet de bedoeling! Of een linkje/tekstje voor een antwoord meeleveren, of niets zeggen alsjeblieft!
- Bee
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Jim
Contacteer:

Bericht door Jim » 15 okt 2008, 06:29

Layout kan je veranderen door bijvoorbeeld een nieuwe stijl te installeren, er zijn veel leuke stijlen op phpBB3styles.net. :)

Verder denk ik dat voor je overige vragen deze 2 tutorial/MODs wel handig zijn:
[wiki]Logo wijzigen (phpBB3)[/wiki]
Advertisment Management
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

lindagrotenberg

Bericht door lindagrotenberg » 15 okt 2008, 19:44

JimB schreef:Layout kan je veranderen door bijvoorbeeld een nieuwe stijl te installeren, er zijn veel leuke stijlen op phpBB3styles.net. :)

Verder denk ik dat voor je overige vragen deze 2 tutorial/MODs wel handig zijn:
[wiki]Logo wijzigen (phpBB3)[/wiki]
Advertisment Management
Hallo

Logo heb ik gevonden,
Maar een link op het logo lukt niet.
Verder om deze mods te installeren voor htmlcode te plaatsen ben ik te onervaren denk ik.
De categorieen ben ik bijna uit, maar ze werken nog niet helemaal, heeft een gebruiker in geschreven, maar je kan niet naar het onderwerp wat ze geschreven heeft.

Verder vindt ik het forum erg ingewikkeld om te beheren.

Groetjes Linda

Gesloten