Tijd van editten
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
Tijd van editten
Hallo,
Bij mij staat sinds instalatie van het forum, niet meer de tijd dat een bericht bewerkt is.
Hoe en waar zet je dit aan?
gr
Bij mij staat sinds instalatie van het forum, niet meer de tijd dat een bericht bewerkt is.
Hoe en waar zet je dit aan?
gr
Re: Tijd van editten
Dat word er alleen bijgezet als het bericht veranderd word na dat er nog een ander bericht geplaatst word of als een Admin/Moderator het bericht bewerkt en dan een reden invoert. 

Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
-
Is er anders een mogelijkheid om zoiezo altijd te zien of je je post geedit hebt?
bv mbv een mod?
bv mbv een mod?
Gebruik hiervoor de volgende mod [BETA] Always Show Edit Info.
Deze mod is nog wel in beta fase.
Deze mod is nog wel in beta fase.
Groetjes Niek
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.
-
Maar dat klopt toch niet?
Dit staat al vast in de gewone template.
Dus speciaal een mod hoeft niet lijkt mij.
kan het ook anders, dus zonder dat er een kans is dat je board naar de knoppen gaat?
gr
Dit staat al vast in de gewone template.
Dus speciaal een mod hoeft niet lijkt mij.
kan het ook anders, dus zonder dat er een kans is dat je board naar de knoppen gaat?
gr
-
Als je het "goed" doet gaat je forum niet naar PIEP.
Je zult altijd iets aan moeten passen, dus of dit nou een modificatie of geen modificatie is (bijna altijd modificatie!!)
En je wilt het graag, dan installeer je het toch gewoon?
En anders vraag je of iemand het "voor" je installeert?
Lars
Je zult altijd iets aan moeten passen, dus of dit nou een modificatie of geen modificatie is (bijna altijd modificatie!!)
En je wilt het graag, dan installeer je het toch gewoon?
En anders vraag je of iemand het "voor" je installeert?
Lars
Support alleen via het Forum, niet via PM, Mail, of sites.
Funiest topic uit de PhpBB.nl geschiedenis!: hier
Funiest topic uit de PhpBB.nl geschiedenis!: hier
Je zult hoe dan ook iets in de bestanden moeten wijzigen. Deze mod heeft slechts 1 kleine toevoeging in
Als je persé niet de mod wilt installeren kun je het volgende proberen. Ik heb dit niet getest, dus kan niet beloven dat dit werkt.
Open
Zoek:
Vervang met:
Leeg hierna de template buffer van je forum.
includes/functions_posting.php
. Verder moeten er nog een aantal bestanden geüpload worden. De mod is via je beheerderspaneel in of uit te schakelen. Daarom zou ik gewoon de mod installeren.Als je persé niet de mod wilt installeren kun je het volgende proberen. Ik heb dit niet getest, dus kan niet beloven dat dit werkt.

Open
styles/jouwstijl/template/viewtopic_body.html
Zoek:
Code: Selecteer alles
<!-- IF postrow.EDITED_MESSAGE or postrow.EDIT_REASON -->
<div class="notice">{postrow.EDITED_MESSAGE}
<!-- IF postrow.EDIT_REASON --><br /><strong>{L_REASON}:</strong> <em>{postrow.EDIT_REASON}</em><!-- ENDIF -->
</div>
<!-- ENDIF -->
Code: Selecteer alles
<div class="notice">{postrow.EDITED_MESSAGE}
<!-- IF postrow.EDIT_REASON --><br /><strong>{L_REASON}:</strong> <em>{postrow.EDIT_REASON}</em><!-- ENDIF -->
</div>
Groetjes Niek