Uitzetten mail activatie

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
novar

Uitzetten mail activatie

Bericht door novar » 03 sep 2008, 17:53

Geachte support.

Ik had een klein vraagje. Op één of andere manier krijgen mijn gebruikers honderden mailtjes als ze een pm hebben ontvangen oid. Ze hebben die notificaties niet aan staan. Is er een manier om de notificatie van pm's/berichten in het beheerpaneel of in de database uit te zetten?

Alvast bedankt

Sorry van het niet invullen van de support template, had er niet zoveel mee te maken.

Mid

Re: Uitzetten mail activatie

Bericht door Mid » 03 sep 2008, 18:41

Uit mijn hoofd: waarschijnlijk kan dat via de permissies van de geregistreerde gebruikers.

Pascal
Contacteer:

Bericht door Pascal » 03 sep 2008, 19:25

dit kan bij forum instellingen in het beheerders panneel,
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
You cut me open

novar

Bericht door novar » 04 sep 2008, 10:16

Het lijkt een bug met phpbb te zijn. Normaliter wordt er bij een trigger dat er een mail moet worden verzonden iets in de database geplaatst, vervolgens wordt deze gemaild en daarna verwijderd.

Dit gebeurd dus niet lijkt me, als er honderden mailtjes worden verzonden. Iemand enig idee hoe dit op te lossen is?

Niek
Contacteer:

Bericht door Niek » 09 sep 2008, 15:33

novar schreef:Het lijkt een bug met phpbb te zijn. Normaliter wordt er bij een trigger dat er een mail moet worden verzonden iets in de database geplaatst, vervolgens wordt deze gemaild en daarna verwijderd.
Lijkt me sterk dat dit een bug in phpbb is aangezien ik het nog nooit eerder gehoord heb.
Heb je zelf aanpassingen aan de bestanden gemaakt of modificaties geïnstalleerd.
Groetjes Niek

Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.

Gesloten