extra velden in topic
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
extra velden in topic
Dag,
ik ben op zoek naar een mod of een manier om extra textvelden toe te kunnen voegen aan een topic. Ik heb zelf al eea geprobeerd, helaas zonder succes, en heb ook al (heel) veel gezocht op de verschillende forums naar een mod wat iets in deze richting doet maar heb tot nu toe niets kunnen vinden. Is er iemand die hier iets meer over weet en me in de goede richting kan sturen? thx!
Sjaak
ik ben op zoek naar een mod of een manier om extra textvelden toe te kunnen voegen aan een topic. Ik heb zelf al eea geprobeerd, helaas zonder succes, en heb ook al (heel) veel gezocht op de verschillende forums naar een mod wat iets in deze richting doet maar heb tot nu toe niets kunnen vinden. Is er iemand die hier iets meer over weet en me in de goede richting kan sturen? thx!
Sjaak
Re: extra velden in topic
Wat bedoel je precies met "extra tekstveld" ?
Hoi Fridge,
Het veld waar ik nu in tik
, maar dan nog eentje of meerdere
Het veld waar ik nu in tik

Fridge schreef:Wat bedoel je precies met "extra tekstveld" ?
Hmmzzz....dat maakt het niet veel duidelijker
Je bedoeld de textarea waar je het bericht intikt of daadwerkelijk in het topic wat je uitleest ?
Ik vermoed overigens het laatste en dat wil je gebruiken voor ? Reclame ?

Je bedoeld de textarea waar je het bericht intikt of daadwerkelijk in het topic wat je uitleest ?
Ik vermoed overigens het laatste en dat wil je gebruiken voor ? Reclame ?
ik bedoel idd de textarea waar ik het bericht intik. Dus ik wil 2 textareas onder elkaar. Ik wil dit gebruiken voor een "ruil" forum. In de bovenste textarea kunnen ze dan invullen wat ze aanbieden, in de onderste textarea wat ze er voor terug willen.
Kan je beter gebruik maken van een BBcode zoals deze bijvoorbeeld.
Denk dat je idee zoals jij het in gedachten hebt zeer moeilijk zo niet onmogelijk is...
Denk dat je idee zoals jij het in gedachten hebt zeer moeilijk zo niet onmogelijk is...
ok thx, is toch niet helemaal wat ik zoek, had ookal het idee dat dit erg lastig is. terwijl het toch zo simpel zou moeten zijn. iemand nog ideeen?