Onderwerp samenvoegen lukt niet?
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Onderwerp samenvoegen lukt niet?
Ik heb een topic geprobeerd te splitsen (phpbb3) en hij ging ineens over in pagina's (terwijl ik gewend ben dat je dan 1 pagina krijgt hoe lang het topic ook was). Ik dacht nou zal wel dat hij dan alles meepakt, maar dus mooi niet. Hij splitste alleen de laatste 2 berichten van pagina 1 die ik had aangevinkt en sloeg heel pagina 2 over. Vervolgens pagina 2 gesplitst, maar toen stonden er dus nog 2 berichten op pagina 1. Ook die dus gesplitst, en nu zit ik met 3 topics. Ik dacht dat voeg ik dan wel samen met de nieuwe fuctie, maar hij wil dit niet doen? Als ik alle topics onder 1 forum zet en ze aanvink om samen te voegen, klik de actie aan en kies samenvoegen, en ik klik op bevestig, gaat hij weer terug naar bovenaan de pagina en gebeurt er helemaal niets... Wat doe ik verkeerd?
Re: Onderwerp samenvoegen lukt niet?
Dit lijkt mij niet iets voor het serviceteam, maar voor het algemene supportgedeelte?
... Maar ik modereer (nog) niet.
Dat kan ik niet vinden 

Dat is het gewone 3.0 Support forum op de index. Ik zal je topic er naar toe verplaatsen.
Bedankt!
Je kan op de eerste pagina het eerste bericht waarvanaf berichten gesplitst moeten worden dat aanvinken, en dan de optie kiezen Alle berichten vanaf geselecteerde bericht (of iets in die richting). Dan zou heel pagina 2 ook mee moeten komen.
Oké ik snap het, alleen moet ik nu nog die 3 topics samen zien te krijgen weer.
Ik zal nog even de template invullen.
- Adres van je forum: http://www.lelibel.nl/phpbb3/
Event. modificaties op je forum: Geen
Wanneer ontstond het probleem? Vandaag
phpBB versie: 3.0.1
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Op 10 juli van phpbb2 naar phpbb3 gegaan.
Wat is het probleem?
Je moet in het mcp één topic aanvinken, dan in het dropdown menu kiezen voor samenvoegen en daarna bevestigen. Vervolgens komt er bij de resterende topics iets boven te staan, [ Selecteren voor samenvoeging ]. Hierop klikken en afhandelen 

Gelukt, bedankt!!