forumbeheer abonnement forum instellen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
ilojem

forumbeheer abonnement forum instellen

Bericht door ilojem » 01 aug 2008, 15:23

Ik heb het voor elkaar gekregen dat sommige forums een mogelijkheid gekregen hebben om je te abonneren op dat gedeelte van het forum ( http://www.candidahelp.nl/phpBB3/viewforum.php?f=14 ) en sommige niet ( http://www.candidahelp.nl/phpBB3/viewforum.php?f=52 ).

Ik heb me wild gezocht, ook hier op het forum, waar ik in dit het beheerderspaneel kan instellen of veranderen. Ik heb nu echt zo'n beetje elk tabblaadje gehad en alle mogelijkheden eronder. Ik zie geen enkel verschil in beide hierboven genoemde forums qua opzet, permissies, toegang, etc, wat er ook maar op kan duiden dat de 1 het wel heeft en de ander niet.

Plies?

Ilojem

marian0810
Contacteer:

Re: forumbeheer abonnement forum instellen

Bericht door marian0810 » 01 aug 2008, 16:04

Aan de links hebben we niks, als je niet ingelogd bent zie je dat sowieso niet staan :mrgreen:
Bij forumpermissies staat onder "acties": kan abonneren op forum. Dat kun je per groep of per gebruiker instellen.

ilojem

Bericht door ilojem » 01 aug 2008, 16:12

marian0810 schreef: Bij forumpermissies staat onder "acties": kan abonneren op forum. Dat kun je per groep of per gebruiker instellen.
Dat is in orde. Dat is juist het rare. Anders het ook niet kunnen in de forums waar op mirakuleuze manier deze optie als mogelijkheid geboden wordt.

marian0810
Contacteer:

Bericht door marian0810 » 01 aug 2008, 16:21

Tenzij het niet voor alle forums hetzelfde ingesteld staat. Het kan best voor het ene forum op ja staan en voor het andere op nee.

Gesloten