Profiel velden

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Kroker

Profiel velden

Bericht door Kroker » 26 jul 2008, 17:45

Hey. Wanneer je een bericht post, heb je rechts het bericht, en links de gebruiker die het heeft gepost.

Daaronder heb je ook staan Woonplaats, geregistreerd op, en berichten.
Daaronder wil ik er nog eentje toevoegen. Ik heb er eentje gemaakt bij Gebruikers en Groepen,
en daarna Aangepaste profielvelden. Als het goed is kan je nog zo'n profielveld in viewonline_body maken, toch? zo ja: welke codes heb ik dan nodig om dat profiel veld erin te plaatsen die ik heb gemaakt?
Geen discussie, verplaatst vanaf 3.0 Discussie dus :)
- Bas

Jim
Contacteer:

Re: Profiel velden

Bericht door Jim » 27 jul 2008, 19:10

Nee, je kan gewoon de optie Aangepaste profielvelden gebruiken. Je hoeft verder niks in de code te veranderen.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Kroker

Bericht door Kroker » 28 jul 2008, 06:21

Als ik een aangepast profielveld maakt zie ik nergens de optie dat het komt te staan onder je ava enzo.

Jim
Contacteer:

Bericht door Jim » 28 jul 2008, 06:54

Die is er wel, alleen verstopt. ;)

Beheerderspaneel > Algemeen > Server Configuratie > Instellingen Serverprestatie

Zet dan helemaal onderaan de pagina de optie: Geef eigen profielvelden op de berichtenpagina weer op Ja. ;)
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Best Buddy

Bericht door Best Buddy » 28 jul 2008, 12:33

Kan ik ook een profielveld uitzetten? Ik wil bijvoorbeeld niet weergeven hoeveel berichten mensen geplaatst hebben. Gebleken is dat er bepaalde gebruikers "posten om het posten". Oftewel berichten plaatsen om de teller te laten oplopen.

Als hun aantal berichten niet meer standaard weergegeven wordt, valt de motivatie hopelijk weg.

Kroker

Bericht door Kroker » 28 jul 2008, 12:39

JimB schreef:Die is er wel, alleen verstopt. ;)

Beheerderspaneel > Algemeen > Server Configuratie > Instellingen Serverprestatie

Zet dan helemaal onderaan de pagina de optie: Geef eigen profielvelden op de berichtenpagina weer op Ja. ;)
Bedankt, het werktte ^^

Gesloten