Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
DragonWish
-
Contacteer:
Bericht
door DragonWish » 30 jun 2008, 11:30
- Adres van je forum: http://www.aquawish.nl/forum
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem? Een member signaleerde het
phpBB versie: 3.0.1
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? neen
Wat is het probleem?
Wanneer iemand op
toon meer smilies klikt, dan verschijnt de pop-up netjes met de extra smilies. Echter als iemand dan op een smilie klikt, wordt de tag niet in de textarea van het bericht geplaatst, maar komt het boven aan het forum te staan :S Wordt in de lay-out geplaatst.
Iemand vaker van dit probleem gehoord en of de oplossing?
-
DragonWish
-
Contacteer:
Bericht
door DragonWish » 02 jul 2008, 17:06
Het is erg vreemd allemaal.
Wanneer ik het textvlak nog niet geselecteerd heb, dan komen de smiliecodes wel in het textvlak. Wanneer ik het textvlak geselecteerd heb om iets te typen, dan werkt de pop-up niet meer, en worden de smilies in de lay-out van het pop-up venster geplaatst.
Edit: Lijkt aan IE te liggen, in firefox werkt deze optie nog wel prima
-
PEDEBE
Bericht
door PEDEBE » 22 jul 2008, 05:47
Ik heb hetzelfde probleem, maar elke keer als ik denk een patroon daarin te hebben ontdekt, blijkt dat weer niet te kloppen. Het lijkt tot nu toe random wél of niet te werken.
Weet er al iemand wat dit is? Of nog mooier: heeft iemand hier al een oplossing voor?
Groetjes,
Peter