Vrouw in nood :-) (Hulp nodig a.u.b...)

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
DDD

Vrouw in nood :-) (Hulp nodig a.u.b...)

Bericht door DDD » 09 jul 2008, 09:41

• Adres van je forum: http://www.borstenonline.nl
    Event. modificaties op je forum:geen...
    Wanneer ontstond het probleem?na installatie...
    phpBB versie: 3.0.1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?
Ik probeer forums aan te maken alleen ik snap er niks van het is 1 keer gelukt maar doe precies hetzelfde wie kan mij helpen? :cry:

Zoiets als:

onbeantwoorde berichten • Toon nieuwe berichten • Toon actieve onderwerpen Markeer alle forums als gelezen
ALLES OVER BORSTEN Onderwerpen Berichten Laatste bericht

BORSTONTWIKKELING
Algemene informatie over de borstontwikkeling... 0 Onderwerpen 0 Berichten Geen berichten

BORSTVERGROTINGEN
Algemene informatie over borstvergroting 0 Onderwerpen 0 Berichten Geen berichten

BORSTVERKLEINING
Algemene informatie over borstverkleining... 0 Onderwerpen 0 Berichten Geen berichten

BORSTLIFT
Algemene informatie over een borstlift... 0 Onderwerpen 0 Berichten Geen berichten

BH TIPS
Heb jij tips of nieuwtjes over bh's vertel het hier... 0 Onderwerpen 0 Berichten Geen berichten

VLOEISTOF UIT DE BORSTEN
Algemene informatie over vloeistof wat uit de borsten komt... 0 Onderwerpen 0 Berichten Geen berichten

OPERATIE VERSLAGEN BORSTVERGROTING, BORSTVERKLEINING EN BORSTLIFT
0 Onderwerpen 0 Berichten Geen berichten

Forum Onderwerpen Berichten Laatste bericht

OVERIGE
Heb jij tips/opmerkingen/suggesties voor dit forum laat het hier weten en we zullen het snel in behandeling nemen... 0 Onderwerpen 0 Berichten Geen berichten

FOTOGALLERIJ
Hier kun je al je foto's laten zien aan andere mensen, betreft een borstvergroting, borstverkleining of een borstlift...

Ik krijg het dus niet voor elkaar nu om FOTOGALLERIJ als appart forum te vermelden. Hij komt steeds in "FORUM" te staan... en dat wil ik niet, hoe kan ik dit oplossen en wie kan mij eventueel voorzien van een stukje hulp...

Groeten DDD

Niek
Contacteer:

Re: Vrouw in nood :-) (Hulp nodig a.u.b...)

Bericht door Niek » 09 jul 2008, 13:29

Je moet eerst een categorie aanmaken.
Dit doe je op dezelfde manier als het aanmaken van een forum. De naam van de categorie is de naam die er komt te staan in plaats van "Forum".
Bewerk hierna nog wel het forum en plaats het in je nieuwe categorie door deze te selecteren bij "hoofdforum".
Groetjes Niek

Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.

Gesloten