- Adres van je forum: http://www.wiidsplanet.nl
Event. modificaties op je forum: -
Wanneer ontstond het probleem? -
phpBB versie: 3.0.1
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
Wat is het probleem?
pb lezen
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
- Springerwt
- Contacteer:
pb lezen
Re: pb lezen
Kort antwoord: Nee.
Er is een wet in de grondwet dat zegt dat een ieder ook een nodige privacy mag genieten...
Er is een wet in de grondwet dat zegt dat een ieder ook een nodige privacy mag genieten...
- Springerwt
- Contacteer:
Ook niet via database 

Waarom zie je dat willen?
Daar is een MOD voor ; http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... 0&t=570810 .
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
beste.
Daar is zeker een mode voor zoals Raimon al zegt...En het werkt nog goed ook..
En waarom zou je pm terug willen lezen om dood evoudige reden dat er veel gespamt word op forums...
mvg
john
Daar is zeker een mode voor zoals Raimon al zegt...En het werkt nog goed ook..
En waarom zou je pm terug willen lezen om dood evoudige reden dat er veel gespamt word op forums...

mvg
john
Als dat zo is kun je volgens mij ook de pb systeem uitzettenjohn1 schreef: En waarom zou je pm terug willen lezen om dood evoudige reden dat er veel gespamt word op forums...![]()

Beste brandsrus.
Daar zit wat in...Maar dan krijg ik de forum politie op mijn dak dus dat doe ik maar niet
en er word door de beheerders en forum politie geen misbruik van gemaakt..Maar het is ohh zomakelijk als er iets aan de hand is
mvg
john
Daar zit wat in...Maar dan krijg ik de forum politie op mijn dak dus dat doe ik maar niet

mvg
john
Het mag, maar maak er dan een melding van in je registratievoorwaarden. Jij bent de beheerder, jij bepaald de regels. Zolang het maar wel duidelijk is in de gebruikersvoorwaarden dat jij die mogelijkheid hebt is er geen vuiltje aan de lucht. PM's genieten namelijk niet van het recht op briefgeheim...
Hoi Lucas.
Dit hebben we ook netjes gedaan zodat alle leden op de hoogte zijn dat de beheerders en forum politie de pb terug kunnen lezen..En dat er geen misbruik van gemaakt word..
mvg
john
Dit hebben we ook netjes gedaan zodat alle leden op de hoogte zijn dat de beheerders en forum politie de pb terug kunnen lezen..En dat er geen misbruik van gemaakt word..
mvg
john