Rank image komt over bericht
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Rank image komt over bericht
Hoewel het bij het bekijken van een topic geen probleem is, staat de rank image bij het bekijken van een privébericht nét over de tekst heen... Beetje slordig dus.
Hoe kan ik dus het linkerframe breder maken en het rechter smaller? (Of is er een andere oplossing, behalve het verkleinen van de ranks? Of wellicht het níet weergeven van de ranks in privéberichten?)
Ik heb me rotgezocht in allerlei templatebestanden, maar kan het niet vinden...
Hoe kan ik dus het linkerframe breder maken en het rechter smaller? (Of is er een andere oplossing, behalve het verkleinen van de ranks? Of wellicht het níet weergeven van de ranks in privéberichten?)
Ik heb me rotgezocht in allerlei templatebestanden, maar kan het niet vinden...
Re: Rank image komt over bericht
Mag ik je forum URL even?
http://www.riev.nl/sint/moor41 schreef:Mag ik je forum URL even?
Alleen zie je niks, zonder te registreren.
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
Kun je is een test account maken?
Testaccount: test
Wachtwoord: testtest
Wachtwoord: testtest
Onzin weggeknipt. Geen backseat-moderation, daar zijn moderators voor.
- Bee
Maargoed,
@TS, kun je eens een screen plaatsen, aangezien test nog niet zo heel veel PMberichten heeft.

@TS, kun je eens een screen plaatsen, aangezien test nog niet zo heel veel PMberichten heeft.

Onzin verwijderd
- Bee
Open dat ene privéberichtje. Dan zie je 't probleem al 

Ik wil het nu nog even een beetje door de vingers zien, maar volgens de regels zouden we je geen support mogen geven,
Zoals je waarschijnlijk wel gelezen hebt staat er het volgende in de overall_footer.html
Zoals je waarschijnlijk wel gelezen hebt staat er het volgende in de overall_footer.html
Nou wil ik je bij deze vragen of je dat laatste even in orde wil maken. Ik laat het open en support mag gegeven worden, maar ik wil het bij de volgende aanvraag in orde hebben.If you (honestly) cannot retain
the full copyright we ask you at least leave in place the "Powered by phpBB" line, with
"phpBB" linked to www.phpbb.com. If you refuse to include even this then support on our
forums may be affected.
Zo goed, meneer Lucas?
Blijf het overigens onterecht vinden, omdat het Engels is. Powered by wijzigen door © 2006-2008 en het is internationaal en geen verschil. Powered by wil niet zeggen dat het scripting eigendom van phpbb is, wat het bij mij wel weergaf.
Blijf het overigens onterecht vinden, omdat het Engels is. Powered by wijzigen door © 2006-2008 en het is internationaal en geen verschil. Powered by wil niet zeggen dat het scripting eigendom van phpbb is, wat het bij mij wel weergaf.
- marian0810
- Contacteer:
RiEv schreef:Open dat ene privéberichtje. Dan zie je 't probleem al

Even het topic schoongemaakt, onderscheid support van meningen s.v.p. Bij vragen over het copyright beleid van phpBB.nl kunnen de admins of het hoofd van het supportteam worden ge-PM'd.
- Lucas
Dan heeft iemand 'm verwijderd. Nu heeft dat account wel weer een PM
- marian0810
- Contacteer:
RiEv, kun je je ucp_pm_message_header.html eens plaatsen?
Bericht van yvonnes afgesplitst naar apart topic.
- Bee
Code: Selecteer alles
<h2>{L_TITLE}<!-- IF CUR_FOLDER_NAME -->: {CUR_FOLDER_NAME}<!-- ENDIF --></h2>
<form id="viewfolder" method="post" action="{S_PM_ACTION}">
<div class="panel">
<div class="inner"><span class="corners-top"><span></span></span>
<!-- IF FOLDER_STATUS and FOLDER_MAX_MESSAGES neq 0 --><p>{FOLDER_STATUS}</p><!-- ENDIF -->
<ul class="linklist">
<!-- IF U_POST_REPLY_PM or U_POST_NEW_TOPIC or U_FORWARD_PM -->
<li class="buttons">
<!-- IF U_POST_REPLY_PM --><div class="pmreply-icon"><a title="{L_POST_REPLY_PM}" href="{U_POST_REPLY_PM}"><span>{L_POST_REPLY_PM}</span></a></div>
<!-- ELSEIF U_POST_NEW_TOPIC --><div class="newpm-icon"><a href="{U_POST_NEW_TOPIC}" accesskey="n"><span>{L_UCP_PM_COMPOSE}</span></a></div><!-- ENDIF -->
<!-- IF U_FORWARD_PM --><div class="forwardpm-icon"><a title="{L_POST_FORWARD_PM}" href="{U_FORWARD_PM}"><span>{L_FORWARD_PM}</span></a></div><!-- ENDIF -->
</li>
<!-- ENDIF -->
<!-- IF TOTAL_MESSAGES or S_VIEW_MESSAGE -->
<li class="rightside pagination">
<!-- IF S_VIEW_MESSAGE --><a class="{S_CONTENT_FLOW_BEGIN}" href="{U_CURRENT_FOLDER}">{L_RETURN_TO} {CUR_FOLDER_NAME}</a><!-- ENDIF -->
<!-- IF FOLDER_CUR_MESSAGES neq 0 -->
<!-- IF TOTAL_MESSAGES -->{TOTAL_MESSAGES}<!-- ENDIF -->
<!-- IF PAGE_NUMBER --><!-- IF PAGINATION --> • <a href="#" onclick="jumpto(); return false;" title="{L_JUMP_TO_PAGE}">{PAGE_NUMBER}</a> • <span>{PAGINATION}</span><!-- ELSE --> • {PAGE_NUMBER}<!-- ENDIF --><!-- ENDIF -->
<!-- ENDIF -->
</li>
<!-- ENDIF -->
</ul>
- marian0810
- Contacteer:
Wat gebeurt er als je
Sorry, normaal zou ik dat gewoon even uitproberen maar mijn host ligt plat op het ogenblik
<div class="panel">
vervangt door <div id="wrap">
?Sorry, normaal zou ik dat gewoon even uitproberen maar mijn host ligt plat op het ogenblik

Kijk maar even. Dan wordt ie veel te breed, maar het rank-probleem blijft...
- marian0810
- Contacteer:
Okee, niet helemaal wat ik verwacht had dus
Toch moet je ergens dat bericht over de volle breedte kunnen krijgen en dan moet het er volgens mij net zo uitzien als in viewtopic... 

Ik heb nu uit ucp_pm_view de volgende regels weggehaald:
<!-- IF RANK_TITLE --><dd>{RANK_TITLE}</dd><!-- ENDIF -->
<!-- IF RANK_IMG --><dd>{RANK_IMG}</dd><!-- ENDIF -->
Maar da's eigenlijk niet de oplossing...
<!-- IF RANK_TITLE --><dd>{RANK_TITLE}</dd><!-- ENDIF -->
<!-- IF RANK_IMG --><dd>{RANK_IMG}</dd><!-- ENDIF -->
Maar da's eigenlijk niet de oplossing...
En je hebt daarna ook de buffer geleegd?
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!