Waar vind ik phpbb3?
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
- De Grijze Buffel
- Contacteer:
Waar vind ik phpbb3?
Ik ben nu al de kluts kwijt en dan moet ik nog beginnen!!
Waar vind ik phpbb 3 of kan ik elke stijl downloaden en gewoon beginnen?
Ik wil de stijl Thor large hebben maar kan ik die gewoon down en uploaden of moet ik eerst phpbb 3 ergens anders vandaan halen. phpbb 3 in thor large bestaat maar uit 3 of 4 mapjes nadat ik hem heb uitgepakt terwijl phpbb 2 uit ongeveer 10 mappen bestond en ik daarna andere stijlen moest laden om het forum een ander uiterlijk te geven !!
Waar vind ik phpbb 3 of kan ik elke stijl downloaden en gewoon beginnen?
Ik wil de stijl Thor large hebben maar kan ik die gewoon down en uploaden of moet ik eerst phpbb 3 ergens anders vandaan halen. phpbb 3 in thor large bestaat maar uit 3 of 4 mapjes nadat ik hem heb uitgepakt terwijl phpbb 2 uit ongeveer 10 mappen bestond en ik daarna andere stijlen moest laden om het forum een ander uiterlijk te geven !!
Ciejoemeebieleeter, DGB.
Re: Waar vind ik phpbb3?
phpBB3 is niet ver zoeken (downloads) en stijlen www.phpbb3styles.net
- De Grijze Buffel
- Contacteer:
Ik kom dus niet verder.
Ik heb Thor Large gedownload en via mijn ftp op de site gezet en dan moet ik /cache, /files, / store enz. CHMODden maar ik kan ze niet vinden of ze zitten er niet bij. Hoe kom ik aan een simpele beschrijving zodat ik van phpbb2 naar phpbb3 kom op een simpele manier zonder al die raadsels voor een leek. Heb ik aan 3 mapjes in Thor Large genoeg om het hele bestand van phpbb3 te upgraden of is dat te kort. Met wiki kom ik ook niet veel verder !!
Ik heb Thor Large gedownload en via mijn ftp op de site gezet en dan moet ik /cache, /files, / store enz. CHMODden maar ik kan ze niet vinden of ze zitten er niet bij. Hoe kom ik aan een simpele beschrijving zodat ik van phpbb2 naar phpbb3 kom op een simpele manier zonder al die raadsels voor een leek. Heb ik aan 3 mapjes in Thor Large genoeg om het hele bestand van phpbb3 te upgraden of is dat te kort. Met wiki kom ik ook niet veel verder !!
Ciejoemeebieleeter, DGB.
Je kan het ook laten doen door het Service Team 
(Het is maar een tip)

(Het is maar een tip)
Jeroen
- De Grijze Buffel
- Contacteer:
Hoe kom ik dan in contact met die groep en wat zijn daar de kosten van?
Ciejoemeebieleeter, DGB.
- De Grijze Buffel
- Contacteer:
Ik had het inmiddels gevonden en daar een verzoek gedeponeerd om me te helpen.
Dus voor dit moment wordt iedereen op dit item bedankt voor de info !!
Dus voor dit moment wordt iedereen op dit item bedankt voor de info !!
Ciejoemeebieleeter, DGB.