Moderator melding BBCode

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Jeroen

Moderator melding BBCode

Bericht door Jeroen » 20 jun 2008, 15:52

Ik heb de support template niet nodig.

Ik wil graag iets maken voor een gratis phpBB3 forum.
Namelijk een BBCode voor moderators, als bijvoorbeeld een topic gesloten word, of een probleem is opgelost dat een moderator dan een bericht kan zetten in een speciaal schermpje.
Bijvoorbeeld met de code [slotje]hier komt de reden[/slotje]. Hier een voorbeeld: http://i216.photobucket.com/albums/cc14 ... sloten.jpg

Ik denk niet dat je met een gratis forum permissies aan zo'n BBCode kan maken, maar je kan hem toch wel zo maken dat de knop niet in het rijtje komt te staan (bij de dikgedrukt, schuingedrukt, onderstreept enz.).
Hoop dat iemand mij kan helpen zoiets voor een gratis forum kan maken ;)
Jeroen

BetaDevil

Re: Moderator melding BBCode

Bericht door BetaDevil » 20 jun 2008, 16:30

Ik stel voor dat je de edit-bbcode uit dit topic haalt: viewtopic.php?f=52&t=37570

Als je deze een beetje aanpast is het wel ongeveer het resultaat wat je wilt :D en voor als dat laatste een vraag was, ja je kan het zo maken dat het niet in het rijtje met bbcodes komt te staan ;).

Jeroen

Re: Moderator melding BBCode

Bericht door Jeroen » 20 jun 2008, 16:47

Ik ben daar helemaal niet handig in, dus kan jij of iemand anders die codes die ik moet invullen hier neerzetten? :oops:
Wijziging: Probleem opgelost
Jeroen

Gesloten