Foutmelding bij installeren Nederlands

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
phPal

Foutmelding bij installeren Nederlands

Bericht door phPal » 27 mei 2008, 20:05

• Adres van je forum: http://
    Event. modificaties op je forum:Geen
    Wanneer ontstond het probleem? Na installatie phpBB bij installeren nederlandse taal
    phpBB versie: 3.0.1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?Nee
    Wat is het probleem?
Ik ben bezig om een nieuw forum te maken. Ik wil nederlands(informeel) installeren via systeem-taalpakketten. Dit lukt niet en ik krijg de volgende melding:
Algemene fout
SQL ERROR [ mysql4 ]

Incorrect string value: '\xE2\x80\x8E' for column 'lang_english_name' at row 1 [1366]

SQL

INSERT INTO phpbb_lang (lang_iso, lang_dir, lang_english_name, lang_local_name, lang_author) VALUES ('nl', 'nl', 'Dutch (Casual Honorifics)‎', 'Nederlands (Informeel)', 'LukiB')

BACKTRACE

FILE: includes/db/mysql.php
LINE: 158
CALL: dbal->sql_error()

FILE: includes/acp/acp_language.php
LINE: 838
CALL: dbal_mysql->sql_query()

FILE: includes/functions_module.php
LINE: 471
CALL: acp_language->main()

FILE: adm/index.php
LINE: 74
CALL: p_master->load_active()
Het gekke is, dat ik geen probleem heb om andere talen te installeren, maar ik heb niet zo veel aan het Occitaans :) . Ik heb liever Nederlands.

Wie kan mij verder helpen?
..

Gesloten