SQL ERROR [ mysql4 ]

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
nielsvr

SQL ERROR [ mysql4 ]

Bericht door nielsvr » 25 mei 2008, 13:23

• Adres van je forum: http://forum.left.nl
    Event. modificaties op je forum:Zover ik weet alleen een andere style
    Wanneer ontstond het probleem?Afgelopen week, blijkbaar was de admin moderator rechten aan het veranderen
    phpBB versie: 3.0.RC3

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nee
    Wat is het probleem?
Sinds afgelopen week krijgen we de volgende error:
SQL ERROR [ mysql4 ]

[0]

An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists.
Een paar maanden geleden zijn we overgegaan naar van php4 en mysql 3 naar php5 en mysql 5, we hebben voor de rest niks aan het forum gedaan en het bleef gewoon goed draaien, tot afgelopen week.

Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

pieterbas12

Re: SQL ERROR [ mysql4 ]

Bericht door pieterbas12 » 26 mei 2008, 15:50

3.0.RC3 ?

Dan moet je maar eens even spel updaten!
Waarschijnlijk dat je daarom deze error krijgt!

nielsvr

Re: SQL ERROR [ mysql4 ]

Bericht door nielsvr » 26 mei 2008, 19:40

Ik weet dat die erg verouderd is, maar weet niet of het verstandig is te updaten met die error op het forum.

Ik heb net wel de automatische updater geprobeerd, maar dan krijg ik deze melding:
SQL ERROR [ mysql4 ]

[0]

SQL

No values specified for SQL IN comparison
Kan ik op een of andere manier weer het forum opnieuw installeren, maar toch de posts, gebruikers en enz terug halen?

Edit:

Ik heb geupdate doormiddel van de full package methode, en nu werkt alles weer perfect!

Gesloten